توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا توسط موکب اوقاف زنجان در سامرا
کد خبر: 3758092
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا توسط موکب اوقاف زنجان در سامرا

گروه اجتماعی - مدیرکل اوقاف استان زنجان از توزیع روزانه ۲۰ هزار پرس غذا در سامرا خبر داد و گفت: خدمات بهداشتی، پذیرایی و اسکان توسط موکب اوقاف در سامرا ارائه می‌شود.

توزیع روزانه 20 هزار پرس غذا در شهر سامرابه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر جنتی شامگاه دوشنبه، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمت‌رسانی موکب اداره کل اوقاف زنجان در شهر سامرا اظهار کرد: برپایی موکب برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در شهر سامرا افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است.
وی با بیان اینکه این موکب با حضور 75 نفر از خادمین برپا شده است، ابراز کرد: این موکب به مدت دو هفته در این شهر به ارائه خدماتی همچون اسکان، پذیرایی، خدمات بهداشتی و پزشکی خواهد پرداخت.
مدیرکل اوقاف و اور خیریه استان زنجان با اشاره به حضور 30 نفر در قالب تیم پزشکی عنوان کرد: این خدمات پزشکی برای تمامی زائرین در شهر سامرا خواهد بود.
جنتی با اشاره به اینکه روزانه حدود 20 هزار پرس غذا در بین زائرین پخش می‌شود، بیان کرد: هرساله این خدمات‌رسانی توسط اداره کل اوقاف در شهر سامرا ارائه می‌‌شود که شاهد ارتقای خدمات در طول این سال‌ها هستیم.
انتهای پیام
captcha