حضور ٣٠ فعال نشر دیجیتال در نمایشگاه کتاب تبریز
کد خبر: 3758093
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
محمدپور خبر داد:

حضور ٣٠ فعال نشر دیجیتال در نمایشگاه کتاب تبریز

گروه فرهنگی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از حضور ٣٠ ناشر فعال کشور در حوزه دیجیتال در شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز خبر داد.

حضور ٣٠ فعال نشر دیجیتال در نمایشگاه کتاب تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته، 30 مهرماه در حاشیه نمایشگاه کتاب تبریز، گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب تبریز شاهد حضور ٣٠ ناشر فعال کشور در حوزه دیجیتال است.

وی خاطرنشان کرد: ناشران ارائه‌دهنده کتاب‌های دیجیتال، کتاب‌های صوتی و محصولات چند‌رسانه‌ای، جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکننده‌ها قرار داده‌اند.

محمدپور گفت: امسال ششمین دوره حضور نشر دیجیتال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز است و ناشران دیجیتال در کنار ناشرین سنتی، محصولات جدید خود را به عموم مردم عرضه کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: نمایشگاه کتاب عرصه‌ای‌ است که مردم بتوانند هم آثار پدید آمده و منتشر شده را ببینند و هم افرادی که اندیشه ورزند و باعث و بانی این آثار قلمی و مکتوب هستند را از نزدیک ببینند و بشناسند؛تعامل بین مخاطب و پدید آورنده اثر می‌تواند به تضارب آرا و اندیشه‌ها منجر شود و امیدواریم با تولید اندیشه و فکر در جامعه بتوانیم تولید کالای فرهنگی کتاب را گسترش دهیم.

وی افزود: سهم کتاب در انتقال دانش‌ها گاهی به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است،‌ در عصر ارتباطات کتاب‌ها، فرصت‌هایی هستند که باید از آن بهره گرفت و اندیشه و ذهن را گستردگی و ژرفا بخشید و طبع را به چالش کشید و از خمودگی ‌رهاند.

یادآور می‌شود، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha