۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلا شدند
کد خبر: 3758108
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلا شدند

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تاکنون ۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلای معلی شده‌اند تا در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یابند.

۱۰ هزار اردبیلی جهت حضور در پیاده‌روی اربعین راهی کربلا شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، ودود چمن‌آرایی، مدیر حج و زیارت استان اردبیل روز گذشته، ۳۰ مهرماه در جلسه تشریح آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی به کربلای معلی در اردبیل اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته تاکنون ۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلای معلی شده‌اند تا در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور یابند.
وی با اشاره به این که ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی یک اولویت اساسی برای ما است گفت: تلاش و اهتمام ما بر این است که بتوانیم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه بهترین خدمات‌رسانی را به زائران حسینی داشته باشیم و شاهد جلب رضایت آنان و رفع دغدغه‌هایشان باشیم.
مدیر حج و زیارت استان اردبیل راه‌اندازی دفتر موقت کنسولی عراق در استان برای نخستین بار از مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و گفت: طبق هدفگذاری‌های انجام یافته صدور روادید نیز در این استان انجام می‌شود که به همین منظور تاکنون ۱۰ هزار نفر از استان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی راهی کربلای معلی شده‌اند.
چمن‌آرایی تصریح کرد: روزانه دو هزار و ۵۰۰ نفر در موکب امامزادگان استان اطعام می‌شوند و ۵۰۰ زائر خارجی اربعین حسینی به استان وارد می‌شود که پس از اقامتی کوتاه در امامزاده صدرالدین اردبیلی راهی کربلا می‌شوند که در این زمینه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.
وی اظهار کرد: ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه «سماح» نیز به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با تلاش‌های انجام یافته ثبت نام زائران به آخرین روز‌های اربعین حسینی موکول نشود تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و بتوانیم خدمات خوبی به زائران ارائه کنیم.
انتهای پیام

captcha