نماینده بعثه رهبری در عراق از موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) بازدید کرد
کد خبر: 3758111
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

نماینده بعثه رهبری در عراق از موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) بازدید کرد

گروه اجتماعی ــ نماینده بعثه رهبری در عراق با حضور در موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این موکب بازدید کرد.

نماینده بعثه رهبری در عراق از موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) بازدید کردبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین نجف نجفی‌روحانی، نماینده بعثه رهبری در عراق 30 مهرماه به همراه حجت‌الاسلام حسین بهجتی، مسئول دفتر بعثه رهبری در کربلا در موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) واقع در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا حضور یافت.

وی از روند خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب آستان مقدس بازدید و همچنین با مسئولان این موکب دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و هادی محمودنژاد، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به ارائه گزارشی از خدمات ارائه‌شده به زائران اربعین حسینی در این موکب پرداختند.

نماینده بعثه رهبری در عراق طی سخنانی در این دیدار با اشاره به اینکه امسال نیز موکب آستان بانوی کرامت همانند سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی را در عمود 1080 دنبال می‌کند، اظهار کرد: با وجود مشکلات که وجود دارد سطح خدمات نه فقط کمتر نشده بلکه بیشتر نیز شده است.

وی با بیان اینکه مردم قم و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) از جایگاه و شأن خاصی برخوردار هستند، مطرح کرد: خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود باید با این شأن و جایگاه هم‌خوانی داشته باشد.

انتهای پیام

captcha