دلباختگان مراسم اربعین از زوار اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند
کد خبر: 3758199
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

دلباختگان مراسم اربعین از زوار اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان رودبار گفت: دلباختگان و جاماندگان مراسم اربعین با راه اندازی موکب در لوشان از زوار اباعبدالله الحسین(ع) استقبال و پذیرایی می‌کنند.

دلباختگان مراسم اربعین از زوار اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کنند

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار در حاشیه بازدید از موکب عاشقی لوشان که عصر روز گذشته انجام گرفت، اظهار کرد: دلباختگان و جاماندگان مراسم اربعین با راه اندازی موکب در لوشان از زوار اباعبدالله الحسین(ع) استقبال و پذیرایی می‌کنند.

وی افزود: مردم و مسئولان رودبار با مساعدت، همکاری و همیاری یکدیگر همانند سنوات گذشته در خروجی شهرستان رودبار و استان گیلان با راه اندازی موکب عاشقی و خدمت به زوار داخلی و خارجی، ارادت قلبی خود را به خاندان رسول الله نشان می‌دهند.

میرغضنفری گفت: نذورات، کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی و اقلام عاشقان و عزاداران حسینی شهرستان رودبار به مراسم اربعین در قالب کاروانی به کربلا ارسال می‌گردد.

فرماندار شهرستان رودبار تصریح کرد: عشق پایدار و ماندگار ابدی به سرور و سالار شهیدان و یاران وفادارش که تا قیامت بر دل و جان ما نشسته است هرگونه حرکت و نگاه معنوی و عاشقانه را به کربلا سوق می‌دهد.

وی یادآور شد: برای تشرف به کربلا، زیارت مراقد شریفه و برگزاری مراسم‌های عزاداری ائمه معصومین(ع) سال‌های مدیدی در حرم مطهرشان به انتظار نشسته بودیم که با تقدیر و حکمت الهی این مسیر نورانی گشایش یافت.

میرغضنفری گفت: یاد و خاطره شهداء عزیزمان را گرامی می‌داریم که در راه حضرت سیدالشهداء(ع) و شهداء کربلاء گام نهادند و برای زیارت مرقد منور و ملکوتی اش و یا وصال دیدارش لحظه شماری می‌کردند.

انتهای پیام

captcha