دست‌های مهربان هلال به یاری کودکان مناطق محروم شتافت
کد خبر: 3758220
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

دست‌های مهربان هلال به یاری کودکان مناطق محروم شتافت

گروه اجتماعی - مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان، گفت: امروز با مشارکت ۶۵ کانون غنچه‌های هلال طرح «دست‌های مهربان هلال» با هدف جمع‌آوری اسباب‌بازی و وسایل آموزشی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار در پارک سپیدار سنندج برگزار شد.

دست‌های مهربان هلال به یاری کودکان مناطق محروم شتافت

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان دیروز، 30 مهرماه در آیین طرح جمع‌آوری اسباب بازی برای کودکان مناطق محروم سنندج، اظهار کرد: هدف از برگزاری این طرح، تقویت و ترویج روحیه نوع دوستی در سنین کودکان است.
وی با بیان اینکه یکی از وظایف جمعیت هلال احمر آموزش بحث نوع دوستی و بشر دوستی است، افزود: امروز تعداد 65 کانون از غنچه‌های هلال در این مراسم مشارکت داشتند.
مدیرعامل هلال احمر کردستان بیان کرد: در این آیین برنامه‌هایی از جمله عروسک گردانی، ایستگاه نقاشی و مجسمه سازی برای کودکان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این برنامه از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم اسباب بازی‌های اضافه در منزل را به کودکان محروم اهدا کنند تا طی مراسمی وسایل‌های جمع آوری شده را در مناطق محروم، تحویل کودکان دهیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: جمعیت هلال احمر کردستان کودکان 5 تا 7 سال را تحت پوشش قرار داده است، این کودکان از مهدکودک‌ها و مراکز پیش دبستانی معرفی شده‌اند.
لازم به ذکر است؛ این مراسم در تمام شهرستان‌های استان به طور همزمان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha