بهره‌مندی ۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی از آموزش‌های حرفه‌آموزی کمیته امداد
کد خبر: 3758238
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

بهره‌مندی ۱۰۰۰ مددجوی مازندرانی از آموزش‌های حرفه‌آموزی کمیته امداد

گروه سیاست و اقتصاد - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه آموزش‌های حرفه‌آموزی به ۱۰۰۰ مددجو در مسیر توانمندی اقتصادی در استان خبر داد.

بهره‌مندی 1000 مددجو از آموزش‌های حرفه‌آموزی کمیته امداد
به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، سیدعلی‌اصغر رضایی طالشی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: هزار و 622 مددجو از دوره‌های حرفه‌آموزی به میزان 149 هزار ساعت طی شش‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.

وی افزود: دوره‌های حرفه‌آموزی و مهارت در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و خدماتی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران اجراشده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران ادامه داد: هدف از ارائه این دوره‌های آموزشی آماده‌سازی مددجویان برای ورود به بازار کار و ارتقای سطح مهارتی آن‌ها در حرفه‌های مختلف شغلی است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های مهارتی با همکاری سازمان‌های فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های آزاد، جهاد دانشگاهی، سازمان جهاد کشاورزی و برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای مددجویان برگزار شد، افزود: 513 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در مازندران از آموزش‌های مقدماتی شامل آموزش کسب‌وکار، شناخت بازار هدف‌گذاری شناخت فرصت‌های شغلی طی شش‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، گفت: بخشی از دوره‌های حرفه‌آموزی طی سال جاری در زمینه‌های کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان و همچنین کسب‌وکارهای متناسب با بازار کار از جمله گیاهان دارویی، خشک‌کن میوه و سبزی‌ها، بسته‌بندی، بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات بوده است.

رضایی افزود: افرادی که دوره‌های حرفه‌آموزی را با موفقیت بگذرانند با حمایت‌های مالی و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره وارد بازار کارمی شوند.

انتهای پیام

captcha