موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز آماده پذیرش روزانه ۳۰ هزار زائر اربعین
کد خبر: 3758257
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز آماده پذیرش روزانه ۳۰ هزار زائر اربعین

گروه اجتماعی - مدیر اجرایی موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز گفت: این موکب آماده پذیرش روزانه ۳۰ هزار زائر اربعین است.

 موکب جنت‌الحسین (ع) شهرداری تبریز آماده پذیرش روزانه ۳۰ هزار زائر اربعین

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی شریفی، مدیر اجرایی موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز از آمادگی پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب جنت‌الحسین(ع) تا سقف ۳۰ هزار نفر در روز خبر داد و گفت: این موکب کار خود را از یکشنبه هفته جاری با حضور ۴۰ خادم از پرسنل شهرداری تبریز از مناطق و سازمان های مختلف شهرداری آغاز کرده است.

وی افزود: این خدمات به مدت ۱۰ روز و در قالب تسهیلات مختلفی از جمله خدمات درمانی، بهداشت فردی، اسکان و پذیرایی، ارائه غذای گرم و سرد، پاسخ به سوالات شرعی و نیز فعالیت های فرهنگی از جمله توزیع جزوات مذهبی تبلیغی، غرفه نقاشی کودکان است.

وی همچنین از اسکان روزانه بیش از هشت هزار زائر اربعین حسینی در موکب جنت‌الحسین(ع) شهرداری تبریز خبر داد.

مدیر اجرایی موکب جنت‌الحسین(ع) با بیان اینکه ستاد تبریز ۲۰۱۸ شهرداری تبریز نیز اقداماتی در کربلای معلی انجام می دهد، ادامه داد: بنرهای تبلیغاتی معرفی کلانشهر تبریز نیز از مرز مهران تا کربلای معلی نصب و تیشرت و کلاه با آرم تبریز ۲۰۱۸ توزیع می‌شود.

گفتنی است، با هماهنگی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز دفترچه ای شامل معرفی اماکن زیارتی عراق، فضائل و آداب زیارت، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در سفر، توصیه های امدادی به منظور راهنمایی زائران اربعین حسینی طراحی و چاپ و در موکب جنت الحسین درحال توزیع است.

انتهای پیام

captcha