موافقت با پایان حبس ۱۳ مددجوی همدانی
کد خبر: 3758270
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

موافقت با پایان حبس ۱۳ مددجوی همدانی

گروه اجتماعی ‌ـ در بازدیدی که معاون دادستان همدان از اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی این استان داشت، با پایان حبس ۱۳ مددجوی موافقت شد.

موافقت با پابان حبس 13 مددجوی همدانی

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، منصور تبار، معاون دادستان همدان در معیت رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه‌آموزی همدان از این مرکز بازدید کرد.
در ابتدای این مراسم صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط مددجویان به صورت گروهی اجرا شد، سپس معاون دادستان با مددجویان حوزه قضایی شهرستان همدان گفتگو و در خصوص نحوه استفاده از مرخصی حبس و سایر امتیازات قانونی مطالبی را بیان کرد .
ضمن بررسی مشکلات قضایی مددجویان به صورت چهره به چهره با آنان دیدار و رهنمودها و توصیه های لازم را در راستای حل مشکلات قضایی آنان ارائه کرد و با پایان حبس 13 نفر از مددجویان موافقت کرد.
برگزاری همایش مددجویان رأی کار زندان های استان همدان با تاکید بر رویکرد بازگشت سعادتمندانه
همایش مددجویان رأی کار زندان‌های استان همدان با تاکید بر رویکرد بازگشت سعادتمندانه به جامعه با حضور جمعی از مددجویان رأی کار زندان های استان همدان در سالن آمفی تئاتر اداره کل زندان های همدان برگزار شد.
حکیمی مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان در همایش مددجویان رأی کار زندان‌های استان همدان به ارائه گزارش عملکرد بنیاد تعاون در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار کرد: به لطف خدای متعال در سال جاری نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از مددجویان رأی کار در بیرون از زندان با همکاری و مساعدت مقامات قضایی مشغول به کار هستند و شاهد رشد قابل توجهی در این امر بودیم.
وی خطاب به مددجویان رای کار زندان های استان گفت: با رعایت قوانین و ضوابط کاری از فرصت فراهم شده حداکثر استفاده را کنید تا زمینه بازگشت سعادتمندانه شما به آغوش جامعه فراهم شود.
حکیمی یاد آور شد: مددجویانی که در بیرون از زندان‌ها به اشتغال فعالیت دارند این فرصت را غنیمت شمرده و با تخلف و بی انضباطی موجب نشوند که این فرصت را از دست دهند.
وی یاد آور شد: در سال جاری 558 نفر از مددجویان داخل زندان و رای کار از بنیاد تعاون حقوق دریافت می‌کنند.
حکیمی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد دستمزد به مددجویان پرداخت شده است که نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته حدود 4 برابر رشد داشته‌ایم.
انتهای پیام 

captcha