تأمین نان موکب‌های مستقر در سامرا توسط زنجانی‌ها
کد خبر: 3758278
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

تأمین نان موکب‌های مستقر در سامرا توسط زنجانی‌ها

گروه اجتماعی ـ مسئول تیم نانوایان موکب زنجان در سامرا با اشاره به ارائه ۲۰ هزار قرص نان برای زائران اربعین در شهر سامرا گفت: نان موکب‌های مستقر در سامرا توسط زنجانی‌ها تأمین می‌شود.

تأمین نان موکب‌های مستقر در سامرا توسط زنجانی‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، احمد عباسی امروز، 1 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات ارائه شده توسط تیم نانوایان تحت نظر اداره‌کل اوقاف استان زنجان برای زوار اربعین اظهار کرد: با این کار علاوه بر توزیع نان بین زائران، نان موکب‌های مستقر در سامرا نیز توسط زنجانی‌ها تأمین می‌شود.
وی با اشاره به تهیه 13 تن آرد به منظور پخت نان در شهر سامرا بیان کرد: دو دستگاه پخت نان در این شهر فعال بوده و تیم نانوایان به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.
مسئول تیم نانوایان موکب زنجان در سامرا خاطر نشان کرد: روزانه 20 هزار قرص نان توسط تیم نانوایان پخت می شود که در مقایسه با سال‌های گذشته پخت 10 هزار قرص نان اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه پخت نان به صورت شبانه روزی انجام می‌شود، بیان کرد: 15 نفر شبانه روزی مشغول فعالیت پخت نان هستند.
یادآور می‌شود، امسال چهارمین سال خدمات رسانی موکب اداره کل اوقاف استان زنجان در سامرا بوده و در سه سال گذشته موکب زنجان در مرز مهران شهر کوت و سامرا خدمات‌رسانی کرده است.
انتهای پیام
captcha