صدور بالغ بر ۲۲ هزار ویزا برای زائران گیلانی اربعین
کد خبر: 3758280
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

صدور بالغ بر ۲۲ هزار ویزا برای زائران گیلانی اربعین

گروه اجتماعی - فعال، از ثبت نام بالغ بر ۲۳ هزار گیلانی مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون برای ۲۲ هزار و ۵۰۰ زائر ویزا صادر شده است.

صدور بالغ بر 22 هزار ویزا برای زائران گیلانی اربعین

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از ثبت نام بالغ بر 23 هزار و 400 زائر گیلانی مراسم پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و اظهار کرد: زائران پس از ثبت نام جهت دریافت ویزا به همراه پاسپورت و دو قطعه عکس به نزدیک ترین دفتر زیارتی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای 22 هزار و 500 زائر ویزا صادر شده است، افزود: تمامی زائرانی که به دفاتر خدمات زیارتی حج و زیارت استان مراجعه کرده اند، موفق به دریافت ویزای خود شدند.

این مقام مسئول از زائران خواست حداکثر تا 4 آبان نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند و یادآور شد: آخرین نرخ تعیین شده برای اخذ ویزای عراق حدود 235 هزار تومان است که شامل هزینه بیمه و پزشکی می شود.

مدیر حج و زیارت گیلان، با اشاره به فعالیت 54 دفتر زیارتی ثابت و موقت در استان، خاطرنشان کرد: دفاتر زیارتی برای صدور ویزا و ارائه خدمات به زائران اربعین در ایام تعطیل و‌ جمعه‌ها هم باز هستند لذا از زائران می خواهیم ثبت نام و دریافت ویزا را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای پیام

captcha