رسانه‌ها مراقب دام تبلیغاتی دشمنان باشند
کد خبر: 3758365
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

رسانه‌ها مراقب دام تبلیغاتی دشمنان باشند

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به تاثیر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در جامعه، گفت: رسانه ها باید مراقب دام تبلیغاتی دشمنان باشند.

رسانه‌ها مراقب دام تبلیغاتی دشمنان باشند

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، یکم آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سازمان بسیج رسانه البرز برگزار شد، رسانه را مهم‌ترین ابزار دشمن در جنگ نرم عنوان کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهارکرد: امروز مهم‌ترین ابزار جنگ بین قدرت‌ها در دنیا، رسانه است و حتی قدرت‌های بزرگ هم با رسانه کار می‌کنند. امروز تأثیر رسانه‌ها و شبکه‌های عظیم اطلاع‌رسانی از سلاح و موشک بیشتر است.
وی ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان و دولتمردان را از اهداف دشمن دانست و گفت: در این شرایط رسانه‌های داخلی باید با هوشیاری و درایت افکار عمومی را آگاه کنند.
این مسئول در ادامه به اختلاف نظرهای پیش آمده در خانه مطبوعات البرز اشاره کرد و افزود: در صورتی که خانه مطبوعات این دوره آسیب ببیند، یقینا عملکرد آینده خانه در دوره‌های بعدی نیز دچار آسیب می‌شود.
مقدم تاکید کرد: مشکلات جزئی پیش آمده با همدلی و همفکری برطرف می‌شود و اعضای خانه مطبوعات و مسئولان خانه باید با شکیبایی به فکر حل مشکلات باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز همچنین از وضعیت بیمه خبرنگاران سخن به میان آورد و گفت: در راستای ارتقای وضعیت بیمه اصحاب اصحاب رسانه، ۳۰۰ سهمیه بیمه به البرز اختصاص داده شده است.
این مسئول در پایان با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر در البرز، بیان کرد: البرز در حوزه خبر و رسانه از جایگاه بالایی برخوردار است و برگزاری این جشنواره فرصتی است تا اصحاب رسانه ظرفیت‌های خود را در قالب یک رقابت سالم به نمایش بگذارند.
انتهای پیام

captcha