وضعیت بازار با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ به ثبات می‌رسد
کد خبر: 3758401
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳
نصیری:

وضعیت بازار با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ به ثبات می‌رسد

گروه اجتماعی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایدار بودن بازار، بیان کرد: خدمات مطلوبی به مردم عرضه می‌شود گرچه ممکن است تاثیرات منفی ایجاد کرده باشد که قطعا وضعیت بازار با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ها به ثبات خواهد رسید.

وضعیت بازار با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ به ثبات می‌رسد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، الله‌کرم نصیری اول آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت هفته سلامت و تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان، اظهار کرد: اگر در سوریه جنگ نمی‌کردیم باید زمانی در کرمانشاه و کردستان می‌جنگیدیم.
وی افزود: فلسفه شهدای مدافع حرم این است که برای حفاظت از کشور، سلامتی مردم و حفظ نظام از گزندها و تهدیدهای دشمن جنگیدند.
نصیری با اشاره به اینکه بیمه سلامت از فرامین مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: توجه دولت به بیمه قابل چشم‌پوشی نیست که مردم از نعمت و خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شدند.
وی توسعه کمی و کیفی خدمات بیمه سلامت در کشور و استان، دستیابی به پوشش فراگیر بیمه در کشور برای اقشار مختلف‌، کاهش پرداخت سهمیه بیمه‌شدگان و افزایش سهم دولت، گسترش پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان، جلوگیری از هدررفت بیمه‌ها و هم‌پوشانی بیمه‌ها را از اهداف بیمه سلامت برشمرد.
نصیری با بیان اینکه نظام کشور، نظامی اعتقادی با هدف اسلامیت و عدالت است، بیان کرد: کشور دارای دشمنان بسیاری است که تمام فشارها، مسائل و مشکلات را از طریق بحث اقتصاد بر مردم وارد می‌کند.
وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دشمنان هر اقدامی لازم بود انجام دادند و موفق نشدند، که قطعا در این برهه از زمان، مردم به راحتی از پیچ تاریخی عبور می‌کنند و دشمنان به اهداف شومی که دارند، نخواهند رسید.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار با اشاره به اینکه دشمن در این مدت جنگ روانی ایجاد کرد، گفت: روز ۱۳ آبان‌ماه که روز مبارزه با استعمار است، مردم در صحنه حضور خواهند یافت، همچنین قول‌هایی که آمریکا برای آن روز در خصوص مباحث اقتصادی داده است قطعا موفق به انجام آن‌ها نخواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به پایدار بودن بازار، بیان کرد: خدمات مطلوبی به مردم عرضه می‌شود گرچه ممکن است تاثیرات منفی ایجاد کرده باشد که قطعا با تدبیر و برنامه‌ریزی‌ها به ثبات خواهد رسید.
نصیری خاطرنشان کرد: در خصوص مباحث اقتصادی از هیچ جهتی مشکل وجود ندارد زیرا دولت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مردم مشکلی نداشته باشند.
در ادامه مدیرکل بیمه سلامت استان اظهار کرد: در نظام تحول سلامت ۴۵ هزار نفر از مردم استان تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.
صفر فرامرزی با اشاره به اینکه قبل از نظام تحول سلامت دفترچه‌ها کاغذی بودند، تصریح کرد: هزینه‌هایی که توسط افراد پرداخت می‌شد بیش از ۷۵ درصد بود که با اجرای نظام تحول سلامت در سال ۹۳ از سوی مقام معظم رهبری، ضریب پرداخت در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر به کمتر از ۲۰ درصد رسید.
وی ادامه داد: در این راستا نیمی از جمعیت استان از خدمات تقریبا رایگان بیمه سلامت برخوردار شدند.
فرامرزی خاطرنشان کرد: میزان رضایت‌مندی مردم استان از نظام تحول سلامت و حوزه سلامت، ۹۶ درصد است.
در ادامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بیمه سلامت نسبت به چند سال گذشته به روزتر و کارآمدتر شده است و این سازمان دید خوبی نسبت به استان‌های محروم از جمله چهارمحال و بختیاری داشته‌اند.
در ادامه فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم استان بیان کرد: ۱۰۰ درصد از کارکنان بیمه سلامت عضو بسیج هستند.
سردار اکبری گفت: خدمات کسانی که کارهای جهادی انجام می‌دهند، کاملا مشهود است.
وی با اشاره به هفته ورزش و تربیت‌بدنی و غافل بودن مردم از سلامت و امنیت، تصریح کرد: شهدا امنیت آفریدند و متولیان امر به دنبال ایجاد سلامت هستند.
سردار اکبری با اشاره به اینکه شهدا زمان و مکان را خود انتخاب کردند، گفت: از افتخارات استان، تقدیم ۱۳ شهید مدافع حرم بود که نخستین شهید بسیجی، جامعه پزشکی و جامعه هلال‌احمری از این استان بود.
در ادامه رئیس حوزه علمیه برادران شهرکرد، خاطرنشان کرد: هر کسی می‌خواهد راه 100 ساله را در مدت زمان اندکی طی کن و به رضوان خدا دست یابد، باید با اخلاص، فروتنی و خضوع به بندگان خدا خدمت کند.
حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی گفت: طبابت، بهداشت و سلامت از مهم‌ترین خدمت‌ها در این دنیا محسوب می‌شود.
به گزارش ایکنا، در پایان مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha