حمایت کمیته امداد لرستان از ۱۱ هزار یتیم و کودک بدسرپرست
کد خبر: 3758489
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

حمایت کمیته امداد لرستان از ۱۱ هزار یتیم و کودک بدسرپرست

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: در حال حاضر هشت هزار ینیم و دو هزار و 993 نفر کودک بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان هستند.

م

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز، دوم آبان در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که دو هزار و 993 نفر در لرستان تحت پوشش طرح محسنین قرار دارند، گفت: محسنین به کسانی گفته می‌شود که پدر دارند اما توانایی تأمین مخارج زندگی را ندارند.
وی ادامه داد: در حال حاضر این دو هزار و 993 نفر تحت پوشش طرح محسنین هستند که از سوی 14هزار و 797 حامی حمایت می‌شوند، خیلی از این حامیان خارج از کشور زندگی می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با بیان این‌که در حال حاضر بیش‌از هشت هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، ادامه داد: این ایتام را بیش‌از 16 هزار حامی حمایت می‌کنند.
محمدی‌فارسانی در مورد احسان حسینی گفت: این برنامه‌ای است که در ایام محرم و صفر با مشارکت خیران استانی نذوراتی را جمع‌آوری می‌کنیم تا با توجه به آن، بخشی از نیازهای مردم را مرتفع کنیم.
وی با یادآوری این‌که سوق دادن نذورات مردمی به سمت نیازمندان اصلی کاری پسندیده است و قطعاً این مردم به دست محرومین اصلی خواهد رسید، اظهارکرد: حسن این‌که مردم نذورات به امداد دهند این است که این نهاد محرومین را می‌شناسد و این نذورات به دست آن‌ها می‌رسد.
انتهای پیام

captcha