احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد
کد خبر: 3758741
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
توسط بنیاد مسکن انجام شده است؛

احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد از ابتدا تا پایان سال 96 انجام شده است.

احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمدسجاد صنعتی‌منفرد در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف و رسالت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تأمین مسکن محرومان و اقشارکم درآمد اعم از روستایی و شهری ازطریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی است.
وی ادامه داد: معاونت مسکن شهری با مطالعه و شناسایی مناطق مناسب برای احداث مجتمع‌های مسکونی و تولید انبوه در شهرهای مختلف استان در قالب مسکن محرومین، اقدام به تامین زمین، طراحی، تامین منابع مالی، اجرا، نظارت کمی و کیفی بر اجرا و واگذاری مسکن در این بخش کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان آماده‌سازی اراضی، اجرای طرح مسکن مهر، ساخت مسکن شهری و انجمن خیرین مسکن ساز را از مهمترین حوزه‌های فعالیت مسکن شهری برشمرد و گفت: احداث و بهره برداری 892 واحد مسکونی در سطح استان برای اقشار کم درآمد از ابتدا تا پایان سال 96 انجام شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن استان زنجان در حوزه مسکن شهری، در سال 96 شروع به ساخت 50 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و ساخت 133 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومین کرده است.
صنعتی با اشاره به تامین زمین برای ساخت 95 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد در استان در سال 96 بیان کرد: امسال نیز اقدامات برای تامین زمین برای ساخت 67 واحد مسکونی در قالب مسکن اقشار کم درآمد انجام شده است.
وی به برنامه‌ریزی جهت ساخت 42 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن محرومین در سطح استان در سال 97 اشاره کرد و گفت: برای ساخت 300 واحد مسکونی در قالب تامین مسکن برای اقشار کم درآمد نیز اقدام می‌شود.
انتهای پیام
captcha