لزوم جا به جایی ۱۷۹ خانوار رویدری که در معرض خطر ریزش کوه قرار دارند
کد خبر: 3758742
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
همتی در ستاد بازآفرینی شهری استان:

لزوم جا به جایی ۱۷۹ خانوار رویدری که در معرض خطر ریزش کوه قرار دارند

گروه سیاسی - استاندار هرمزگان با اشاره به لزوم جا به جایی ۱۷۹ خانوار در شهر رویدر، گفت: واحد‌های مسکونی آن‌ها در نزدیکی کوه قرار گرفته و در معرض خطر ریزش کوه قرار دارند.

لزوم جا به جایی ۱۷۹ خانوار در شهر رویدر که در معرض خطر ریزش کوه قرار دارند
به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری استان هرمزگان روز پنجشنبه ۳ آبان ماه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای نوسازی بافت‌های فرسوده در محله چاهستانی‌های بندرعباس، اظهار کرد: از چهار خیابانی که برای این محله در نظر گرفته شده بود، تاکنون خیابان ۲۴ متری این محله بازگشایی شده و روند کار خیابان ۲۰ متری و دو خیابان ۱۶ متری نیز به سرعت در حال انجام است.
وی ادامه داد: عملیات ساخت و ساز خانه‌های جدید در این محله نیز به سرعت و با تلفیق قطعات این محله جهت ساختن مجتمع‌ها و ساختمان‌های نو آغاز خواهد شد که همکاری مردم این محله در تسریع روند ساخت و ساز‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.
استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به لزوم جا به جایی ۱۷۹ خانوار در شهر رویدر، افزود: برای جا به جایی این خانواده‌ها که واحد‌های مسکونی آن‌ها در نزدیکی کوه قرار گرفته و در معرض خطر ریزش کوه قرار دارند، زمین، تسهیلات و منابع مورد نیاز با همکاری شهرداری رویدر در نظر گرفته شده و این مسئله به زودی حل می‌شود.
همتی به طرح ساماندهی سواحل شهر بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس وضعیت سواحل شهر بندرعباس به ویژه از نظر نور و فضای سبز تقویت خواهد شد که بخش عمده‌ای از این طرح تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.
وی گفت: برای بلوار ساحلی شرق بندرعباس نیز کار مهندسی و طراحی خوبی انجام شده و با تکمیل این طرح، این منطقه به یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر تبدیل می‌شود.
انتهای پیام.

captcha