شهرستان پارسیان با ایجاد ۴ موکب، میزبان زائران اربعین شد
کد خبر: 3758754
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

شهرستان پارسیان با ایجاد ۴ موکب، میزبان زائران اربعین شد

گروه فرهنگی - سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارسیان گفت: مردمان شهر پارسیان با راه‌اندازی ۴ موکب با محبت به سالار شهدا اباعبدالله حسین (ع) و یارانش در شهرشان به پذیرایی زائران اربعین پرداختند.

شهرستان پارسیان با ایجاد ۴ موکب به میزبان زائران اربعین پرداختند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد غلام پور چهارشنبه ۳ آبان ماه از ایجاد ۴ موکب برای خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در محل عبور کاروان‌ها از مسیر پارسیان برای رسیدن به کربلای معلی خبر داد.
حجت‌الاسلام غلام پور با بیان اینکه شهرستان پارسیان در غربی‌ترین نقطه استان هرمزگان در مسیر مواصلاتی زوار اربعین حسینی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان قرار دارد که به‌منظور خدمات‌رسانی و پذیرایی از زوار امام حسین (ع) در این شهرستان ۴ موکب در چهار نقطه شهرستان ایجادشده است که به‌صورت شبانه‌روزی خدمات‌رسانی می‌کنند و تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر از این مسیر برای رسیدن به کربلای معلی عبور کرده‌اند.
وی محل ایجاد موکب‌ها را در بدو ورود به شهرستان موکب خادم الحسین (ع) و مواکب امام حسن مجتبی (ع) و شهداءگمنام مرکز شهر پارسیان ودر خروجی شهرستان موکب ابوالفضل العباس (ع) قرار دارند که بصورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی و پذیرای از سایرین حسینی می‌باشند.
موکب شهید حججی در گلزار شهدای گمنام، موکب امام حسن مجتبی (ع) در محل مسجد امام حسن (ع)، موکب خادم الحسین (ع) روستای بوچیر و موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) روستای عمانی ازجمله موکب‌هایی است که به همت اداره تبلیغات اسلامی با همکاری سایر ادارات در این شهرستان برپاشده است.
انتهای پیام.

captcha