انتخاب رئیس جامعه روحانیت شیراز/ تلاش رسانه‌های معاند برای کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام
کد خبر: 3758757
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

انتخاب رئیس جامعه روحانیت شیراز/ تلاش رسانه‌های معاند برای کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام

گروه معارف ـ در نشست جامعه روحانیت شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب به عنوان رئیس این جامعه انتخاب شد.

به گزارش ایکنا از فارس، جلسه جامعه روحانیت شیراز با دستور کار انتخاب رئیس و لزوم جرح و تعدیل مرامنامه جامعه امروز، 3 آبان ماه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده برنامه ریزی شده است، افزود: دشمنان نظام و شبکه های معاندین به ویژه رسانه های فارسی زبان برای کم رنگ جلوه دادن خدمات چهل ساله انقلاب، تمام ظرفیت های خود را به میدان آورده اند، که لزوم اجرای برنامه های فاخر و اثرگذار در این ایام را دوچندان می کند.

وی گفت: در حال حاضر شورای سیاستگذاری ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل و کارگروه های 29 گانه که بخش عمده ی اجرای فعالیت ها را بر عهده دارند تعیین و ابلاغ رؤسای آنها نیز صادر شده است.

رضایی افزود: جامعه روحانیت با ظرفیت های گسترده تبلیغی می تواند با تبیین دستاوردهای نظام اسلامی در بین آحاد مردم نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد.

در ادامه این نشست، اعضای جامعه روحانیت شیراز پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه اداره جامعه، با رأی خود  آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) را به عنوان رئیس جامعه روحانیت شیراز انتخاب کردند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طاهری نیز به عنوان دبیر این جامعه انتخاب شد.

در پایان این نشست آیت الله دستغیب رئیس جامعه روحانیت شیراز رهنمودهایی جهت هرچه فعال تر شدن جامعه در مسائل مذهبی، دینی، فرهنگی و سیاسی ارائه کرد.

یادآور می شود، نحوه اداره این جامعه تاکنون به شکل دبیر و دبیر اجرایی بوده که در این جلسه عناوین به رئیس و دبیر تغییر پیدا کرد.

captcha