نصب 2 هزار علائم راهنمایی و اطلاعاتی در لرستان جهت هدایت زائران اربعین
کد خبر: 3759038
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

نصب 2 هزار علائم راهنمایی و اطلاعاتی در لرستان جهت هدایت زائران اربعین

گروه اجتماعی ـ معاون راهداری لرستان با بیان این‌که جهت تسهیل سفر زائران اربعین حسینی هشت راهدارخانه جهت اسکان موقت زائران در لرستان تجهیز شده است، گفت: بیش از دو هزار علائم راهنمایی و اطلاعاتی جهت هدایت زائران به مسیرهای منتهی به مرز در استان نصب شده است.

نصب 2 هزار علائم راهنمایی و اطلاعاتی در لرستان جهت هدایت زائران اربعین 

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب جمشیدی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، امروز شنبه، پنجم آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عضو اصلی ستاد اربعین استان است، گفت: اقدامات بسیاری در جهت ارتقاء ایمنی سفر زائران توسط این دستگاه در حال انجام است.
وی در تشریح برخی اقدامات انجام شده گفت: پانصد کیلومتر از راه‌های منتهی به جنوب به‌ویژه مرز مهران طی چند روز گذشته خط‌کشی شده است.
جمشیدی از تجهیز هشت راهدارخانه جهت اسکان موقت زائران اربعین حسینی در استان خبر داد و افزود: همچنین بیش از دو هزار علائم راهنمایی و اطلاعاتی جهت هدایت زائران به مسیرهای منتهی به مرز در استان نصب شده است.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به تجهیز و برقراری بیست واحد گشت راهداری به‌صورت شبانه‌روزی در مسیرهای پُرتردد استان اشاره و گفت: ضمن این‌که دو اکیپ سیار ماشین‌آلات سنگین نیز برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است این در حالی‌است که جهت تسهیل سفر زائران اربعین حسینی هشت راهدارخانه جهت اسکان موقت زائران اربعین حسینی در لرستان تجهیز شده است.

 

انتهای پیام

captcha