اعزام ۴۷ نانوای البرزی برای پخت نان در مراسم اربعین
کد خبر: 3759084
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

اعزام ۴۷ نانوای البرزی برای پخت نان در مراسم اربعین

گروه اجتماعی - عضو هیئت رئیسه اتحادیه نانوایان البرز گفت: ۴۷ نفر از نانوایان این استان برای پخت نان در مراسم اربعین به عراق اعزام شدند.

اعزام 47 نانوای البرزی برای پخت نان در مراسم اربعین

حامد نجفی در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: اتحادیه نانوایان البرز امسال نیز مطابق سنوات گذشته به برپایی نانوایی سیار در اربعین حسینی اقدام کرده است.
وی با اشاره‌ به اعزام 47 نانوا به مراسم اربعین حسینی، گفت: این افراد شامل شاطر، نان پهن‌کن و خمیرگیر هستند که به عشق خدمت به زائران حسینی اقدام به پخت نان می‌کنند.
این مسئول با بیان اینکه آرد مورد نیاز در این ایام توسط خیرین کارخانه‌دار البرز تامین می‌شود، افزود: تاکنون 20 تن آرد برای پخت نان توسط این خیرین تهیه شده است.
نجفی با اشاره به اینکه برای تهیه نان در این ایام نانوایان اعزامی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، افزود: روزانه به طور متوسط 27 هزار قرص نان توسط این افراد پخت می‌شود که در روزهای منتهی به اربعین به 45 هزار قرص نان در روز نیز می‌رسد.
عضو هئیت رئیسه اتحادیه نانوایان البرز تصریح کرد: برای پخت نان‌ها سه دستگاه لواش‌گردان در نجف، دو دستگاه لواش‌گردان بین راه کربلا به نجف، دو دستگاه در شهر کربلا و یک دستگاه نان بربری‌گردان در موکب نجف مستقر هستند.
انتهای پیام

captcha