خدمت‌رسانی به ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب ممسنی
کد خبر: 3759118
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

خدمت‌رسانی به ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب ممسنی

گروه اجتماعی ـ مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی گفت: پیش‌بینی می‌شود که در موکب ایجادشده توسط این اداره طی ایام اربعین به ۵۰ هزار نفر زائر حسینی خدمات‌رسانی شود.

به گزارش ایکنا از فارس، ارسلان جاویدی، مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی امروز، 5 آبان از برگزاری موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که در موکب ایجادشده توسط این اداره طی ایام اربعین به 50 هزار نفر زائر حسینی خدمات‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه 50 نفر به در سه نوبت‌کاری در خدمت عزاداران حسینی موکب مسجد صاحب‌الزمان (عج) نورآباد ممسنی هستند، افزود: متولی این موکب اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان است و از طرف نیروهای مردمی و مسجد، ادارات و ارگان‌هایی شامل اصناف، سپاه پاسداران، هلال‌احمر، شهرداری و نیروی انتظامی حمایت می‌شود.

جاویدی بیان کرد: در این محل، روزانه 5 هزار نفر در قالب وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده‌هایی مانند شربت، چای، خرما و اقلام دیگر پذیرایی می‌شوند که بیشتر پذیرایی وعده‌های غذایی، مربوط به صبحانه و شام به تعداد حدود هزار نفر در روز است.

وی گفت: با نصب 10 چادر هلال‌احمر و همکاری بسیج در تأمین پتوی موردنیاز و همچنین استفاده از امکانات مسجد صاحب‌الزمان(عج)، امکان اسکان موقت شبانه برای 300 زائر در این موکب فراهم‌شده است.

جاویدی ادامه داد: خدمات این موکب از 28 مهر تا 11 آبان ماه به زائران اربعین ارائه می‌شود که تلاش می‌کنیم تا بتوانیم این پذیرایی را به نحو احسن انجام دهیم.

 

 

captcha