روابط عمومی‌ها نسبت به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند
کد خبر: 3759158
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
معاون استاندار هرمزگان:

روابط عمومی‌ها نسبت به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند

گروه سیاسی - معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار هرمزگان گفت: روابط عمومی‌ها نسبت به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند و واقعیت‌ها را در جامعه انتشار دهند.

روابط عمومی‌ها به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت نباشند

به گزارش ایکنا هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری هرمزگان 5 آبان در نشست شورای روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در هرمزگان روزنامه‌نگاران و هنرمندانی در سطح ملی داریم که باید از ظرفیت‌های آنان به‌درستی استفاده شود.
وی افزود: افکار کهنه در روابط عمومی جایگاهی ندارد و مدیران سعی کنند افکار خود را مدرن و به‌روز کرده و با انتشار و انعکاس اخبار جذاب، زیبا و تأثیرگذار اذهان عمومی را جذب کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان تأکید کرد: مدیران روابط عمومی باید در انعکاس اخبار خلاقیت به خرج داده و از تکرار مکررات بپرهیزند.
اکرمی گفت: روابط عمومی نباید نسبت به محیط پیرامون خود بی‌تفاوت باشد و باید واقعیت‌های مثبت را در جامعه انتشار دهد.
وی با اشاره به دستورالعمل توزیع آگهی‌های وزارت ارشاد و منع انتشار آگهی‌های دولتی در هفته‌نامه‌ها بیان کرد: از صنایع، شرکت‌های غیردولتی و بخش خصوصی درخواست داریم که هفته‌نامه‌های استان را جهت تقویت و تداوم انتشار با دادن آگهی و گزارش حمایت و تقویت کنند.
اکرمی در پایان گفت: تمامی مصوبات شورای اطلاع‌رسانی لازم‌الاجرا و قانونی است و باید تمامی دستگاه‌ها نسبت به اجرای مصوبات اهتمام بورزند.
انتهای پیام.

captcha