اسکان و پذیرایی ۱۵۰۰ زائر در موکب «یالثارت الحسین(ع)» لرستان
کد خبر: 3759163
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

اسکان و پذیرایی ۱۵۰۰ زائر در موکب «یالثارت الحسین(ع)» لرستان

گروه اجتماعی ـ مسئول موکب «یالثارات الحسین(ع)» لرستان از اسکان و پذیرایی ۱۵۰۰ زائر اربعین در این موکب طی چهار روز خبر داد.

اسکان و پذیرایی ۱۵۰۰ زائر در موکب یالثارت الحسین(ع) لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مراد ساکی، مسئول موکب یالثارات الحسین(ع) لرستان در نجف اشرف، امروز، پنجم آبان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: موکب یالثارات الحسین(ع) در جمع مواکب استان لرستان به مدت یک هفته در شهر نجف‌اشرف حضور داشته و طی مدت چهار شبانه‌روز بحث پذیرش زوار صورت گرفت.
وی به فعالیت ۳۰ خادم در این موکب اشاره کرد و گفت: موکب یالثارات الحسین(ع) لرستان در نجف با اسکان ۱۵۰۰ نفر و با پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام، امر خدمت‌رسانی به زوار حسینی را انجام می‌دهد.
ساکی اشاره به این‌که در میان خادمین کارمندانی وجود دارد که بدون حق ماموریت در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: ما بحث جمع‌آوری نذورات را از ۱۵ محرم و هم‌زمان با گرفتن پرونده موکب آغاز کردیم.
مسئول موکب یالثارات الحسین(ع) لرستان به جمع‌آوری نذوات به ارزش بالای ۵۰ میلیون تومان توسط این موکب اشاره کرد و گفت: یکی‌از خادمینی که سال های قبل در فعالیت‌ها حضور داشته و الان در بستر بیماری است نیز با این‌که نتوانسته خود را به جمع حاضران در پیاده‌روی اربعین حسینی برساند اما کمک خود را به موکب ارائه داده است.

انتهای پیام

captcha