مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات؛ هدف اصلی قیام امام حسین(ع)
کد خبر: 3759181
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات؛ هدف اصلی قیام امام حسین(ع)

گروه سیاسی - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان گفت: اصلاح دین امت رسول‌الله(ص) و مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات دین اسلام هدف اصلی قیام امام حسین(ع) از نهضت عاشورا بود. هدف امام حسین(ع) از قیام و واقعه کربلا اثبات حقانیت بود با این وجود تمام حرکت‌ها و اقدامات امام برنامه‌ریزی‌شده و منظم بود.

مبارزه با بدعت‌ها و انحرافات؛ هدف اصلی قیام امام حسین(ع)

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدحسن رفیعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان در کلاس اخلاق سپاه ناحیه کمیجان که صبح امروز، 5 آبان‌ماه در حسینیه شهید حججی این ناحیه برگزار شد گفت: اگر امام حسین(ع) به پانمی‌خاست و قیام نمی‌کرد، اسلام دچار کج‌روی می‌شد و در واقع نهضت عاشورا یک اقدام معنوی در جهت جلوگیری از انحراف دین پیغمبر خدا بود.
وی افزود: امروزه در سرزمین ایران اسلامی، از خودگذشتگی‌های پاسداران انقلابی و بسیجیان سلحشور دیده می‌شود و آن‌هایی که همواره از قدرت این نظام الهی هراس دارند بدانند پاسداران و بسیجیان همچنان گوش به فرامین رهبری هستند و خواهند ماند.
حجت‌الاسلام رفیعی گفت: در طول تاریخ دو جریان حسینی و یزیدی در مقابل هم هستند، این دو جریان و هویت در همیشه تاریخ حضور دارند که در این‌ میان وظیفه ماست با بصیرت و روشنگری همواره تصمیمات انقلابی اتخاذ نماییم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کمیجان افزود: راهپیمایی با عظمت اربعین یک حرکت سیاسی و الهی و فرهنگی در جهان اسلام است بی‌شک این حرکت به عنوان یک فرهنگ پویا است که اقتدار و وحدت مسلمانان در دنیا را به نمایش می‌گذارد.
وی در پایان خاطر‌نشان کرد: باید همواره در زندگی شخصی و اجتماعی خودمان اهل بیت عصمت وطهارت(ع) را به عنوان الگو برای خود قرار دهیم تا به عاقبت‌بخیری ورستگاری برسیم.
انتهای پیام

captcha