ثبت‌نام ۲۵ هزار زائر لرستانی در سامانه سماح
کد خبر: 3759247
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶

ثبت‌نام ۲۵ هزار زائر لرستانی در سامانه سماح

گروه اجتماعی ـ مدیرکل حج و زیارت لرستان از نام‌نویسی ۲۵ هزار و ۷۰۰ لرستانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح خبر داد.

ثبت‌نام ۲۵ زائر لرستانی در سامانه سماح

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان امروز، پنجم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام 25 هزار و 700 نفر از استان لرستان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبر داد و گفت: کار ثبت‌نام زائران تا ساعت 20 امشب تمدید شده است البته اکنون تقاضای ثبت‌نام بسیار کم است و اکثر زائران اعزام شده‌‎اند.
وی با بیان این‌که افرادی‌که متقاضی ثبت‌نام هستند امروز می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی ثبت‌نام خود را انجام دهند، افزود: کسانی‌که اخیراً در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند امروز می‌توانند ویزای خود را دریافت کنند چون کلیه ویزاها امروز توزیع می‌شود.
مدیرکل حج و زیارت لرستان عنوان کرد: اکثر زائران اربعین برای حضور در این همایش عظیم در کشور عراق حضور یافته‌اند و تاکنون حدود 20 درصد از زائران کل کشور برگشته‌اند.
وی در رابطه با مشکلات توزیع ارز نیز گفت: متاسفانه در این زمینه ناهماهنگی‌هایی از ناحیه بانک مرکزی داشتیم ولی اکنون تقریباً روال عادی پیدا کرده است.

انتهای پیام

captcha