پیشنهادی خواندنی برای اربعین و روزهای پایانی ماه صفر
کد خبر: 3759277
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

پیشنهادی خواندنی برای اربعین و روزهای پایانی ماه صفر

گروه ادب ــ مؤسسه امام موسی صدر به مناسبت اربعین حسینی تعدادی از آثار خود را با تخفیف ارائه می‌دهد که مناسب برای مطالعه در ایام اربعین و روزهای پایانی ماه صفر است.

پیشنهاد خواندنی برای اربعین و روزهای پایانی ماه صفربه گزارش ایکنا؛ مؤسسه امام موسی صدر در آستانه اربعین حسینی، تعدادی از آثار خود را با تخفیف 10 درصد به مخاطبان ارائه می‌کند، یکی از این آثار جلد هفتم کتاب «سفر شهادت» از مجموعه کتاب‌های در قلمرو اندیشه امام موسی صدر است که حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌ها و مقالات امام صدر درباره واقعه عاشورا و حرکت امام حسین(ع) است.
امام موسی صدر از درس‌های این واقعه برای حل مشکلات جامعه و انسان‌سازی و تربیت انسان بهره‌ها برده و از این فرصت و از این اقدام امام سوم درس‌آموزی کرده و از آن برای راست کردن کژی‌ها استفاده کرده است.
این کتاب ۲۶۴ صفحه دارد که با تخفیف ۱۰ درصد به قیمت ۱۸ هزار تومان ارائه می‌شود.
کتاب «زینب شکوه شکیبایی» دیگر اثر امام موسی صدر است که در این کتاب می‌گوید: «امروز و در این اوضاع، بزرگداشت شعائر و گوش فرا دادن به نوحه، تنها وظیفه ما نیست، بلکه آنچه بر ما واجب است، یاری رساندن به امام حسین در راه اهدافش است. او خود به این اهداف تصریح کرده است: «وَ أنِّی ما خَرَجتُ أشِراً وَ لا بَطِراً». این کار برای پیروزی کسی یا برای شکست کسی نبود، تا بگوییم تمام شد و ما راحت شدیم. هرگز چنین نیست، بلکه رسالتی که امام حسین آن روز هدف قرار داد، امروز نیز برجاست؛ زیرا که امت برجاست. پس ما به جای آنکه امروز بگوییم و آرزو کنیم که «یا لَیتَنا کُنّا مَعَکَ فَنَفُوزُ فَوزاً عَظیماً» (کاش همراه تو بودیم تا به سعادتی بزرگ نائل می‌شدیم) می‌توانیم او را یاری و قدرت او را در برابر دشمنش بیشتر و اهدافش را محقق کنیم. این کار شدنی است و در برابر ماست.»
انتهای پیام

captcha