اعلام اسامی مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن غرب و شمال غرب تهران
کد خبر: 3759394
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

اعلام اسامی مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن غرب و شمال غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان قرآن مناطق غرب و شمال غرب تهران از اجرای این طرح در 66 نوبت خبر داد و گفت: مربیان به صورت هفتگی در مدارس حضور یافته و نسبت به اجرای طرح اقدام می‌کنند.

اعلام اسامی مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان قرآن غرب و شمال غرب تهرانمحمدمهدی خواجه‌محمودآباد، مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از اجرای این طرح قرآنی در 66 نوبت خبر داد و گفت: مربیان به صورت هفتگی در مدارس تحت پوشش حضور یافته و نسبت به اجرای طرح اقدام می‌کنند.
مدیر اجرایی طرح تربیت حافظان مناطق غرب و شمال غرب تهران با اشاره به پنجمین جلسه توجیهی مربیان طرح تربیت حافظان که در محل فرهنگسرای قرآن برگزار شد، ادامه داد: امسال علاوه بر اینکه حفظ سوره‌های جزء سی‌ قرآن در دستور کار مربیان طرح قرار دارد، برنامه حفظ موضوعی آیات را نیز در برخی از مدارس تحت پوشش اجرا می‌کنیم.
خواجه‌محمودآباد با اشاره به اینکه از مجموع هشت هزار نفر قرآن‌آموزی که تحت پوشش طرح قرار دارند، تعداد شش هزار و 700 نفر به حفظ سوره‌های جزء سی می‌پردازند، تصریح کرد: تعداد هزار و 300 نفر از قرآن‌آموزان طرح نیز زیر نظر مربیان به حفظ موضوعی آیات قرآن خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه قرآن‌آموزانی که در قالب طرح حفظ موضوعی مشغول به حفظ آیات الهی می‌شوند در مدارس حبیبی کلهرودی، فرهادی، حیات طیبه و نرگس تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: این برنامه با استقبال مربیان و کادر اجرایی مدارس مواجه شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم، تمامی مدارس تحت پوشش طرح را وارد برنامه حفظ موضوعی کنیم که طی اجرای آن در ابتدای هر هفته آیه موضوعی مورد نظر در دستور کار مربیان قرار می‌گیرد.

اعلام اسامی مربیان و مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران

اعلام اسامی مربیان و مدارس تحت پوشش طرح تربیت حافظان غرب و شمال غرب تهران

انتهای پیام

captcha