منظور مهناز افشار اربعین نبود!
کد خبر: 3759418
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

منظور مهناز افشار اربعین نبود!

گروه شبکه اجتماعی ــ بعد از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به توئیت دو روز گذشته مهناز افشار که نوشته بود «حب الایران یجمعنا»، وی در توئیت جدیدش در این خوصوص توضیحاتی را منتشر کرد و نوشت: بنده در وظیفه ملی حمله تروریستی در اهواز را محکوم می‌کنم و یک‌ماه بعد تصمیم می‌گیرند آن را به اربعین ربط دهند.

به گزارش ایکنا؛ دو روز پیش توئیتی از سوی مهناز افشار، بازیگر و هنرمند سینمای ایران، منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را از کاربران فضای مجازی و حتی شخصیت‌ها و سلبریتی‌ها در پی‌داشت؛ در این توئیت آمده بود: «من، تو، با همه تفاوت‌هایی که داریم، مهم نیست تو در مورد این من چه فکری می‌کنی، اما من می‌گم... حب الایران یجمعنا».
 
انتشار این توئیت در حالی بود که عبارت وحدت‌بخش «حب الحسین یجمعنا» شعار امسال پیاده‌روی اربعین حسینی است و به همین دلیل کاربرانی از فضای مجازی جمله مهناز افشار را به تقابل با پیاده‌روی اربعین حسینی تلقی کردند و این امر واکنش‌هایی را برانگیخت.
 
این جریان ادامه داشت تا اینکه صبح امروز مهناز افشار در توئیت جدیدی موضع خود در خصوص پیاده‌روی اربعین حسینی را اعلام کرد و نوشت: «بنده در وظیفه ملی حمله تروریستی در اهواز را محکوم می‌کنم و یک‌ماه بعد تصمیم می‌گیرند آن را به اربعین ربط دهند. توهین به امام حسین(ع) را کسانی می‌کنند که به نام ایشان بر طبل کینه، دروغ و تفرقه می‌کوبند».
به گزارش ایکنا؛ حال از جملات جدید مهناز افشار اینگونه برداشت می‌شود که منظور وی در مورد اربعین نبوده و آن را دیگران به اربعین ربط داده‌اند.
http://behdasht.news/images/upfiles/20181028/962496_654.jpg
انتهای پیام
captcha