خدمت‌رسانی روزانه به ۲ هزار زائر خارجی در موکب مرز شلمچه
کد خبر: 3759456
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

خدمت‌رسانی روزانه به ۲ هزار زائر خارجی در موکب مرز شلمچه

گروه اجتماعی ـ مدیر موکب انصارالمهدی(عج) امامزاده سیدمحمد(ع) کمارج شهرستان کازرون گفت: روزانه به حدود دو هزار نفر زائر خارجی اربعین خدمت‌رسانی می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم ابراهیم‌پور که مدیریت موکب انصارالمهدی (عج) امامزاده سید محمد (ص) کمارج شهرستان کازرون در مرز شلمچه را بر عهده دارد، امروز، 6 آبان گفت: به صورت شبانه روزی از بیش از سه هزار نفر زائر حسینی پذیرایی می‌کنیم که 80 درصد از آن‌ها را زائران کشورهای هند، پاکستان، افغانستان و آذربایجان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: خدمت رسانی این موکب که از 25 مهرماه آغاز شده است تا 5 روز بعد از اربعین ادامه دارد و زائران حسینی در این محل می‌توانند از امکاناتی مانند درمانگاه، وعده‌ها و میان وعده‌های غذایی، حمام وآشپزخانه بهره ببرند.

ابراهیم پور با اشاره به زیرساخت‌هایی که از 4 سال پیش در این محل توسط برپاکنندگان موکب تدارک دیده‌شده است، گفت: در این موکب که در مساحت دو هکتار بناشده است، دو سالن استراحتگاهی برادران و خواهران به ظرفیت هرکدام 1300 نفر، آشپزخانه،70 چشمه حمام و درمانگاه ساخته‌شده است.

مدیر موکب انصار المهدی (عج) امامزاده سید محمد (ص) شهرستان کازرون اظهار داشت: حدود 40 نیروی مردمی و خانواده‌های برپاکنندگان این موکب کار خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه را بر عهده دارند.

انتهای پیام

captcha