استقرار نیرو‌های راهداری اردبیل در مرز مهران
کد خبر: 3759683
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

استقرار نیرو‌های راهداری اردبیل در مرز مهران

گروه اجتماعی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف نظم‌بخشی و هماهنگی بازگشت زائران اربعین حسینی نیرو‌های راهداری اردبیل در مرز مهران مستقر شدند.

استقرار نیرو‌های راهداری اردبیل در مرز مهرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، روزگذشته ششم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت استقرار نیرو‌های راهداری در مرز مهران تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با هدف نظم‌بخشی و هماهنگی بازگشت زائران اربعین حسینی نیرو‌های راهداری اردبیل در دفتر نمایندگی راهداری اردبیل در مرز مهران مستقر شدند.
وی بیان کرد: این طرح به مدت ۱۰ روز یعنی تا ۱۵ آبان‌ماه در مرز مهران ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات به عمل آمده خدمات رسانی مطلوبی به زوار حسینی ارائه کنیم و از این بابت تا حد امکان هیچ مشکلی پیش نیاید و طوری نباشد که افزایش تردد زائران سبب به خطر افتادن سلامتی آنان شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: همه‌ساله با هدف جلوگیری از ناهماهنگی و بی‌نظمی، این طرح اجرا می‌شود که خوشبختانه دستاورد‌های مناسبی را به دنبال دارد که به همین منظور امسال نیز اجرای این طرح با جدیت و اهتمام ویژه مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم جامعه راهداری استان نیز بتواند با این اقدام در مقابل زائران ادای دین کرده باشد.
رحمتی اظهار کرد: خوشبختانه اعزام زائران اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن انجام شد و هیچ مشکلی در این زمینه پیش نیامد و دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط استان در این زمینه هماهنگی و تعاملات همه‌جانبه‌ای داشتند تا اعزام زائران حسینی آن طور که باید و شاید انجام شود.
وی از هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های مسافری خبر داد و اظهار کرد: علی رغم این که همه‌ساله شاهد افزایش کرایه بودیم، اما امسال هیچ گونه افزایش بها در کرایه‌ها وجود ندارد و زائران با امنیت کامل می‌توانند از این مرز تردد کنند.
انتهای پیام

captcha