مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر خدمات‌رسانی خود را افرایش دهند
کد خبر: 3759689
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
آیت‌عاملی:

مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر خدمات‌رسانی خود را افرایش دهند

گروه معارف - امام جمعه اردبیل گفت: مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر در وزارتخانه‌ها اصلی‌ترین نهاد خدمتگزار به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگرند و انتظار می‌رود خدمات‌رسانی این نهادها به این اقشار افزایش یابد.

مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر خدمات رسانی خود را افرایش دهندبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، روزگذشته ششم آبان‌ماه در دیدار با مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی در اردبیل تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر در وزارتخانه‌ها اصلی‌ترین نهاد خدمتگزار به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگرند و انتظار می‌رود خدمات‌رسانی این نهادها به این اقشار افزایش یابد.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هشت سال دوران دفاع مقدس سند افتخار و هویت ملت ایران بوده و هر کس می‌خواهد ملت ما را بشناسد ایثار و شهادت‌طلبی جوانان ما را در آن دوران طلایی مطالعه کند تا بدانند که جوانان این مرز و بوم با جانفشانی تمام اجازه کوچک‌ترین تعرض را به دشمنان نخواهند داد.
عاملی شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های نظام دانست و تصریح کرد: باید به پاس قدردانی از تلاش‌های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم تا ادامه‌دهنده راه آن‌ها بوده و آرمان‌ها و اهداف شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم.
امام جمعه اردبیل از مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز مشاور امور ایثارگران مدیر عامل بانک کشاورزی ایران خواست تا نسبت به حل مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد ادارات و بانک‌های تابعه وزارتی در استان بیش از پیش اهتمام داشته باشند.
مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر خدمات رسانی خود را افرایش دهندحجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی، مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار با تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: پیروی از فکر امام حسین(ع) همیشه نجات‌بخش و افتخارآفرین و راه آن امام بزرگوار مظهر شفاعت و نجات است.
ثقفی بیان کرد: سیره زندگی شهدا و ایثارگران امتداد واقعه عاشورا است و شهدا با الگوگیری از مکتب امام حسین(ع) با فداکاری، غیرت، مردانگی و جانفشانی خود، اسلام را زنده نگه داشته و آرامش کنونی ما را به ارمغان آوردند و ما این عزت و امنیتی که داریم مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان هستیم و بر همه ما وظیفه است که همیشه قدردان و رهروان شهدای عزیزمان باشیم.
وی با تاکید به حفظ و تقویت روحیه بسیجی در ادارات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: بحث ایثارگری با اعتقاد ما در ارتباط است و اساس ایثارگری دین و توحید است و رکن سالم‌سازی سیستم اداری وابسته به نیروی انسانی با ایمان و معتقد به موازین اسلامی است.
مشاور امور ایثارگران وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در ادارات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد چرا که ما در قبال این قشر مسئولیت داریم.
مراکز رسیدگی به امور کارکنان ایثارگر خدمات رسانی خود را افرایش دهندهاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز با اشاره به اینکه 33 درصد کارکنان این اداره‌کل را ایثارگران تشکیل می‌دهند، گفت: تشکیل بانک جامع اطلاعاتی ایثارگران، پیشگامی در پرداخت فوق‌العاده ایثارگری، تسهیل پرداخت‌های ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی استان توسط ذیحسابان و تدوین برنامه‌های همسو با محورهای 29 گانه ارزیابی عملکرد ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از اقدامات در راستای ترویج آرمان‌های شهداست.
مظفری بیان کرد: اختصاص 16 درصد از پست‌های مدیریتی به ایثارگران، تقدیر از جانبازان، آزادگان و پدران جانبازی که این اداره‌کل افتخار همکاری با فرزندان آن‌ها را دارد از دیگر اقدامات شاخص اداره‌کل در حوزه عملکرد ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.
انتهای پیام

captcha