طرح «کربلا، قرآن و شهدا» در مسیر پیاده‌روی اربعین اجرا می‌شود
کد خبر: 3759699
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به همت اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی؛

طرح «کربلا، قرآن و شهدا» در مسیر پیاده‌روی اربعین اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس از اجرای طرح «کربلا، قرآن و شهدا» در مسیر پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای طرح «کربلا، قرآن و شهدا» در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این طرح برای نخستین‌بار به همت اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح ما از مؤسسات قرآنی و همچنین تمام زائران اربعین حسینی که در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی شرکت می‌کنند می خواهیم که هر کدام به نیت یکی از شهدا یکی از سوره‌های قرآن را در مسیر پیاده‌روی تلاوت کنند.

اسلامی با بیان اینکه این طرح را به کشور نیز پیشنهاد داده‌ایم، گفت: این کار یک حرکت معنوی خوبی است که تلاشی برای همراهی قرآن و عترت نیز خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه مدغم تشکل‌های قرآنی فارس اظهار کرد: امام حسین(ع) در شب عاشورا و همچنین زمانی که سرش بر بالای نیزه رفت، قرآن تلاوت می‌کرد یعنی عظمت قرآن در کربلا وجود داشته است؛ لذا ما نیز باید نگاهمان این باشد که قرآن مهجور نماند.

وی با تأکید بر اینکه قرآن کریم باید در تمام مسائل معنوی و اعتقادی ما وجود داشته باشد، گفت: ما اجرای این طرح را به تمام مؤسسات قرآنی فارس ابلاغ کردیم و امیدواریم این طرح در سطح کشور نیز اجرایی شود.

انتهای پیام

 

captcha