ثبت‌نام ۳۳ هزار زائر همدانی در سامانه سماح
کد خبر: 3759845
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

ثبت‌نام ۳۳ هزار زائر همدانی در سامانه سماح

گروه اجتماعی ـ مدیر حج و زیارت استان همدان خبر داد: ۳۳ هزار همدانی برای پیاده‌روی اربعین سال ۹۷ در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 33 هزار زائر همدانی در سامانه سماح

محسن ساغرچی، مدیر حج و زیارت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه سال گذشته ۱۳ هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده بودند، افزود: ۳۳ هزار همدانی برای پیاده‌روی اربعین سال ۹۷ در سامانه سماح ثبت‌نام کردند.
وی با بیان اینکه امسال ۳۵ هزار ویزا برای زائران اربعین در همدان صادر شده است، ادامه داد: این میزان نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.
ساغرچی عنوان کرد: در سال‌های گذشته مشکلاتی برای اخذ ویزا برای زائران اربعین حسینی وجود داشت اما امسال با استقرار دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در همدان این دغدغه رفع شد.
وی با بیان اینکه کنسولگری عراق فقط برای ایام اربعین در همدان مستقر شد و در سایر ایام چنین برنامه‌ای وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کنسولگری عراق در همدان طی این مدت همکاری بسیار خوب و نزدیکی با سازمان حج و زیارت و مردم داشت.
مدیر حج و زیارت استان همدان با ببان اینکه خوشبختانه در این مدت هیچ موردی از تخلف دفاتر ثبت‌نام کننده از متقاضیان برای صدور روادید گزارش نشده، گفت: بر این اساس با اتمام مهلت صدور ویزای اربعین کار کنسولگری عراق در همدان پایان یافت.
انتهای پیام

captcha