اعزام ۱۵ هیئت عزاداری سلماس به مشهد مقدس
کد خبر: 3759888
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
همزمان با دهه آخر صفر صورت می‌گیرد؛

اعزام ۱۵ هیئت عزاداری سلماس به مشهد مقدس

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول اداره تبلیغات اسلامی سلماس از اعزام ۱۵ هیئت عزاداری این شهرستان به مشهد مقدس همزمان با دهه آخر ماه صفر خبر داد.

اعزام ۱۵ هیات عزاداری سلماس به مشهد مقدس

حجت‌الاسلام والمسلمین میلاد اسماعیلی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی سلماس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، گفت: همزمان با دهه آخر ماه صفر ۱۵ هیئت عزاداری شهرستان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد که این کاروان‌ها با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سلماس و با هدف ایجاد روحیه مضاعف برای مسئولان و اعضای هیئت‌های مذهبی خواهران و برادران، همچنین زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا‌(ع) و شرکت در مراسم سوگواری اربعین حسینی به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۵ کاروان از اعضای هیئت‌های مذهبی شهرستان سلماس با ظرفیت ۵۰۰ نفر در قالب زائران امام رضا‌(ع) طبق سنت حسنه و قدیمی، جهت شرکت در مراسم اربعین حسینی‌(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی سلماس ادامه داد: در حال حاضر چندین کاروان نیز جهت عزیمت به مشهد مقدس و شرکت در مراسم سوگواری مناسبت‌های دهه آخر صفر برای زیارت حضرت معصومه‌(س) در قم و زیارت برادر بزرگوارشان امام رضا‌(ع) به مشهد مقدس درخواست خویش را ارائه داده‌اند.
‌اسماعیلی با اشاره به اهمیت زیارت امام رضا‌(ع) و سفارش ائمه اطهار‌(ع) در این خصوص بیان کرد: باید توجه داشت هیئت‌های مذهبی سلماس امسال به دو بخش تقسیم شده اند، بخش اول برای زیارت حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) در قالب کاروان‌های پیاده‌روی به کربلا عزیمت کرده‌اند و در ایام ۲۸ صفر نیز به مشهد برخواهند گشت و بخش دیگر نیز همین کاروان‌های زیارتی مشهد مقدس هستند.
انتهای پیام

captcha