همنوایی جاماندگان اربعین حسینی با زائران کربلا
کد خبر: 3759995
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

همنوایی جاماندگان اربعین حسینی با زائران کربلا

گروه اجتماعی- همزمان با سراسر کشور، مردم متدین البرز با زائران کربلای معلی هم‌نوا شده و در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین شرکت کردند.

همنوایی جاماندگان اربعین حسینی با زائران کربلا

به گزارش ایکنا از البرز، هرسال همزمان با اربعین حسینی و همگام با مراسم پیاده‌روی مسلمانان از نجف تا کربلا، پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.
امسال نیز مردم مذهبی و متدین استان البرز همزمان با سراسر کشور با زائران کربلای معلی هم‌نوا شده و پیاده‌روی کردند تا علاوه بر عزاداری برای سالار و سرور شهیدان، وحدت و همدلی مسلمانان را به نمایش بگذارند و تمامی نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.
جاماندگان مسیر عشق سید و سالار شهیدان با پای دل با زائران کربلا همراه شدند و با حضور در مسیرهای پیاده‌روی در سوگ شهادت امام حسین(ع) بر سر و سینه زدند.
لازم به ذکر است امسال پیاده‌روی جاماندگان کربلا در شهرستان‌های استان البرز به شرح ذیل برگزار شد: شهرستان کرج، مسیرشماره یک : میانجاده، خیابان شهید بهشتی، حصارک ، خیابان انقلاب به سمت آستان مقدس امامزاده محمد(ع)، ساعت هشت صبح، شهرستان کرج مسیر شماره دو: میدان دانشگاه حصارک، سه راه پست‌خانه، خیابان انقلاب به سمت آستان مقدس امامزاده محمد(ع)، ساعت هشت صبح، شهرستان اشتهارد: آستان مقدس امامزادگان ام‌کبری و ام‌صغری به سمت آستان امامزاده سلیمان(ع)، ساعت ۹ صبح، شهرستان ساوجبلاغ: مسجد محمد رسول الله(ص) قاسم‌آباد بزرگ به سمت امامزاده اظهر الدین(ع) ایقربلاغ ساعت ۹ صبح، شهرستان نظرآباد: مسیر شماره یک: مصلی بزرگ شهر به سمت آستان امامزادگان احمد و محمود(ع) روستای جیل، ساعت ۹ صبح، شهرستان نظرآباد: مسیر شماره دو: از میدان اصلی شهر تنکمان به سمت امامزاده ابراهیم(ع) تنکمان، ساعت ۹ صبح و شهرستان طالقان: مسجد الزهرا روستای منگلان به سمت آستان مقدس امامزاده هارون(ع) روستای جوستان، ساعت ۹ صبح.
انتهای پیام

captcha