اجرای ۳۴ طرح اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3760002
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

اجرای ۳۴ طرح اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه سیاست و اقتصاد ـ 34 طرح اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.

اجرای ۳۴ طرح اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار روز گذشته، هفتم آبان‌ماه درنشست ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی استان با اشاره به اهمیت اجرای به موقع این طرح‌ها، گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی با هدف پاسخ به مطالبات مردم و بهبود شرایط اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفته و مجریان باید با تمام توان برای اجرای به موقع آن‌ها تلاش کنند.
وی افزود: برخی از این طرح‌ها شامل آب رسانی به دهدشت غربی در وسعت ۵ هزار و ۷۰۰ متر مربع، اجرای مرحله‌ دوم آب رسانی به دشت امام زاده جعفر و استفاده از فناوری‌های نوین تصفیه‌ آب آشامیدنی روستایی در نقاط مختلف استان از جمله این طرح‌ها است که با تحقق آنها شاهد جهشی بزرگ در بخش تولیدات کشاورزی خواهیم بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بازدید میدانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در دست اجرای استان را از جمله برنامه‌های کاری این معاونت برشمرد و عنوان کرد: نشست بعدی این ستاد پس از بازدید و ارزیابی از این طرح‌ها برگزار می‌شود.
گوهرکانی بر ارایه گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها در خصوص طرح‌های در دست اجرای اقتصاد مقاومتی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ ظرف 10 روز آینده تاکید کرد.
همچنین، حسن نوروزی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با اشاره به اهمیت این طرح‌ها و تاثیر مستقیم آن‌ها در دو حوزه‌ اقتصادی و اشتغال، گفت: دستگاه‌های مرتبط برای تخصیص و جذب اعتبارات این طرح‌ها باید بیش از پیش تلاش کنند.
وی افزود: همه‌ دستگاه‌ها باید برش استانی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی را از وزارتخانه‌ها برای تامین اعتبار مورد نیاز تحویل بگیرند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بیان کرد: ۲۷ طرح دیگر در سطح ملی برای ادامه‌ طرح‌های اقتصاد مقاومتی تعریف شده که تعدادی از این طرح‌ها مربوط به استان است و باید تا ۲۰ مهرماه به تعیین برش استانی آن‌ها اقدام شود.
بنابراین گزارش، همچنین، داود راهزادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این نشست گفت:۶۰ میلیارد ریال برای اجرایی شدن طرح‌ها در حوزه برق تخصیص داده شد.
انتهای پیام

captcha