نمایشگاه پدافند غیرعامل در اداره ثبت اسناد کرمان برگزار شد
کد خبر: 3760119
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

نمایشگاه پدافند غیرعامل در اداره ثبت اسناد کرمان برگزار شد

گروه فرهنگی ـ همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل نمایشگاه آموزشی ـ بصری پدافند غیرعامل در محل اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گشایش یافت.

نمایشگاه پدافند غیرعامل در محل اداره ثبت اسناد برگزار شد

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان؛ رضا طالبی زاده در حاشیه نمایشگاه آموزشی بصری پدافند غیر عامل گفت: این نمایشگاه آموزشی در حوزه‌‌های مدیریت انرژی و آب، ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت وسلامت بیولوژیک، امداد و نجات به نمایش درآمده و این مقوله در ارتقای سطح آگاهی مردم و کارکنان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در زمینه پدافند غیرعامل گفت: در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل موفق شدیم با اسکن و آرشیو الکترونیک بیش از 580 هزار پرونده ثبتی مشتمل بر 20 میلیون برگ گامی بزرگ در راستای دفاع از تثبیت مالکیت مردم و دولت برداریم.

این مقام قضائی بیان کرد: در حال حاضر در 12 واحد ثبتی تمامی پرونده‌های ثبتی اسکن و آرشیو شده است و اوراق این پرونده‌ها تحت شرایط مناسبی نگهداری می‌شوند و کارشناسان با استفاده از فایل‌های الکترونیکی بارگذاری شده در سامانه آرشیو الکترونیک در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی بیان کرد: با نصب و بهره‌برداری از سامانه اعلام و اطفاء حریق هوشمند که مجهز به گاز بی خطر آیروسل است و از استانداردهای روز دنیا پیروی می‌کند توانستیم ضریب نگهداری امنیت پرونده‌ها را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

یادآور می‌شود، نمایشگاه آموزشی بصری پدافند غیرعامل تا 15 آبان‌ماه در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان دائر است.

captcha