پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد
کد خبر: 3760121
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

پیاده‌روی ۶۰ هزار نفری جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد

گروه اجتماعی ـ ۶۰ هزار نفر از مردم سیرجان همزمان با اربعین حسینی از میدان امام علی(ع) تا مرقد مطهر امامزاده علی این شهرستان پیاده‌روی کردند.

پیاده روی 60هزار نفری جاماندگان اربعین در سیرجان برگزار شد

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ایرنا، منصور مکی آبادی، فرماندار سیرجان در گفت‌وگویی هدف از این مراسم پیاده روی که با استقبال بی نظیر مردم همراه بود را اتحاد و همبستگی، در صحنه بودن و آمادگی در برابر دشمنان مکتب شیعه عنوان کرد و افزود: همه مردم در این مراسم با زائران کربلای حسینی همنوا و همناله هستند.
حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم گفت: پیاده روی اربعین یک حرکت بزرگ سیاسی و اجتماعی علیه دشمنان مکتب شیعه است که امروز همه آمدند تا در برابر دشمنان اسلام همبستگی و اتحاد خود را به جهانیان اعلام کنند.
وی افزود: جمعیت چند میلیونی در کربلا و نجف امروز اقتدار شیعه را به دنیا ثابت کرد و سراسر ایران اسلامی و شهرستان سیرجان هم امروز به این ندای وحدت و همبستگی لبیک گفتند تا به دشمنان اسلام ثابت کنند مکتب اسلام مرز و مکان را نمی‌شناسد و هرجا که باشند متحد و آماده هستند.
وی جمعیت بیش از 60 هزارنفری سیرجان در مراسم اربعین را نیز نشان از آمادگی مردم این شهرستان در دفاع از اسلام و شیعه عنوان کرد و بر حفظ انسجام و همبستگی همه مردم تاکید کرد و افزود: این مراسم یک فراخوان اتحاد است که هرگاه نیاز باشد انجام می‌شود.
سیرجان در 175 کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.

انتهای پیام

captcha