دستگاه‌ها، بانوان را در حوزه صنعت حمایت کنند
کد خبر: 3760133
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

دستگاه‌ها، بانوان را در حوزه صنعت حمایت کنند

گروه سیاسی - معاون امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: همه دستگاه‌های متولی باید نسبت به حمایت از بانوان فعال در حوزه صنعت اقدام کنند.

دستگاه‌های باید بانوان را حوزه صنعت حمایت کنند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست با مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های استان هرمزگان چهارشنبه ۹ آبان، بیان کرد: زنان مدیران عاطفی خانواده هستند و یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشور‌ها هم میزان مشارکت و نقش زنان در آن است.
وی با اشاره به اینکه سلامت زنان تضمین کننده سلامت جامعه است، افزود: جامعه نیازمند مادرانی تندرست و با نشاط است و در این راستا باید توجه ویژه‌ای به ورزش بانوان بخصوص افراد شاغل داشت.
اکرمی اضافه کرد: زنان خانه‌دار شهری، زنان و دختران دانش‌آموز و دانشجو، زنان کارمند و مدیر، زنان سرپرست خانوار، زنان روستایی و زنان فعال اقتصادی در واقع جامعه هدف زنان را تشکیل می‌دهند.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به متفاوت بودن مسائل و مشکلات هر حوزه، باید برنامه‌های جداگانه‌ای برای هر گروه تدارک دیده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر بررسی اولویت‌های زنان و دختران، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی و ایجاد راهکار عملی جهت رفع مسائل و مشکلات آنان قدم برداشت.
وی از تدوین و اجرای برنامه عملیاتی و اولویت‌بندی نیاز‌های حوزه زنان خبر داد و گفت: این برنامه می‌تواند چراغ راهی برای پیشبرد برنامه‌های حوزه زنان و خانواده در استان باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی باید نسبت به حمایت از بانوان فعال در حوزه صنعت اقدام کنند، اظهار کرد: در شهر بندرعباس فضا‌های متعددی مانند پارک غدیر وجود دارد که می‌تواند برای ایجاد جمعه بازار مناسب باشد تا بانوان هرمزگان بتوانند صنایع دستی خود را به مردم عرضه و معرفی کنند.
انتهای پیام.

captcha