طرح شهید بهنام محمدی در هرمزگان اجرا می‎شود
کد خبر: 3760195
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد(ع):

طرح شهید بهنام محمدی در هرمزگان اجرا می‎شود

گروه اجتماعی - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) گفت: طرح شهید بهنام محمدی بین سه مجموعه این طرح با همکاری آموزش‌وپرورش اجرا می‌شود.

طرح شهید بهنام محمدی در هرمزگان اجرا می‎شود

سرهنگ محمد سالاری، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام سجاد در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، با بیان اینکه هفتم تا سیزدهم آبان به‌عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: طرح شهید بهنام محمدی در سه حوزه بصیرتی، علمی و ورزشی برگزار می‌شود و کسب علم، تهذیب و تندرستی همواره از موضوع‌های مورد تأکید مقام معظم رهبری به جوانان است که برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی نیز حول این سه محور انجام می‌شود.
مسئول بسیج دانش‌آموزی هرمزگان با اشاره به این‌که در این هفته ۱۷ برنامه شاخص برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقه دو رهروان شهدای دانش‌آموز، کوه‌پیمایی دانش‌آموزان بسیجی، برگزاری مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری، هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استاندار و در شهرستان‌ها با فرمانداران و تجلیل از آن‌ها از جمله این برنامه‌هاست.
سالاری اضافه کرد: حضور هیئت‌های دانش‌آموزی در مراسم عزاداری اربعین حسینی، آغاز ثبت‌نام لیگ علمی (پایا)، آغاز پنجمین کنگره ملی همفکری آینده‌سازان، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، نشست‌های معرفتی، بصیرتی و تربیتی ویژه فرماندهان واحد‌های پیشگام تحت عنوان رهبر کوچک، دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیجی با نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و با امامان جمعه شهرستان‌ها، دیدار با فرمانده سپاه هرمزگان و شهرستان‌ها، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموز و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای دانش‌آموز و معلم از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این هفته برنامه‌های شامل حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر همراه با نماد‌های سازمانی در مصلی‌های نماز جمعه استان و شهرستان‌ها، سخنرانی یکی از دانش‌آموزان بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز در سطح مدرسه‌های دوره دوم متوسطه، اجرای برنامه پدافند غیرعامل در مدرسه‌ها، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع «مرگ بر آمریکا» در مسیر راهپیمایی است.
مسئول بسیج سازمان دانش‌آموزی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: طرح شهید بهنام محمدی یکی از مهم‌ترین طرح‌های بسیج کشور است که هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در ۱۳۵ مدرسه مقطع متوسطه سراسر استان اجرا می‌شود.
سالاری در پایان با بیان اینکه این طرح با همکاری آموزش‌وپرورش است، گفت: طرح شهید بهنام محمدی پیوندی بین سه مجموعه مدرسه، مسجد و خانواده با یکدیگر است و هدف آن تربیت دانش‌آموزان تراز اسلامی و کادر سازی برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام

captcha