برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شاهرود
کد خبر: 3760201
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شاهرود

گروه فرهنگی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب این استان به میزبانی شاهرود در آذرماه امسال خبر داد.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز، 9 آبان در جمع خبرنگاران از برپایی نمایشگاه کتاب استان در شاهرود خبر داد و گفت: این نمایشگاه از یازدهم تا شانزدهم آذر با حضور ناشران کشوری برپا می‌شود.

فضیلت برپایی نمایشگاه کتاب را فرصت مهمی در ایجاد ارتباط مردم با کتاب و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه دانست و اظهار کرد: هزاران عنوان کتاب در موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، داستان و رمان، دینی و مذهبی، دانشگاهی، کودک و نوجوان و ... در این نمایشگاه در معرض دید و خرید دوستداران فرهنگ مکتوب قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شاهرود شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان است ادامه داد: بیش از ١٠٠ ناشر کشوری تازه‌های نشر و کتاب‌های منتشر شده را در این نمایشگاه ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان سال گذشته با حضور بیش از ٢٠٠ ناشر از سراسر کشور و در قالب ١٢٢ غرفه در سمنان برپا شده بود افزود: برای برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران از ناشران سراسر کشور برای ثبت‌نام در نمایشگاه‌های کتاب استانی در آذرماه دعوت شده است.

به گفته فضیلت در این فراخوان پنج نمایشگاه استانی کتاب در ماه آذر در استان‌های خراسان رضوی، فارس، سمنان، خراسان جنوبی و بوشهر برگزار می‌شود که ناشران سراسر کشور می‌توانند تا ١٨ آبان به پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

انتهای پیام

captcha