اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس یزد
کد خبر: 3760345
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس یزد

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس یزد ا اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس یزد

به گزارش ایکنا از یزد، علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد صبح امروز در کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و 13 آبان اظهار کرد: روز 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.
وی بر لزوم حفظ آمادگی همه‌ جانبه کشور تاکید کرد و افزود:‌ با توجه به دشمنانی که نظام ما در داخل و خارج کشور دارد، باید روز به روز آمادگی خود را چه به لحاظ نظامی و دفاعی و چه به لحاظ علمی، فرهنگی و اقتصادی ارتقا دهیم.
معاون پرورشی اداره کل لازمه تداوم انقلاب را حضور در صحنه و نشان دادن اقتدار دانست و گفت: برای داشتن استقلال و آزادی حضور حداکثری دانش آموزان و آحاد جامعه در راهپیمایی 13 آبان را ضروری است .
وی برنامه های روز 13 آبان در استان را نواختن زنگ استکبار ستیزی درهمه مدارس، اجرای سرود همگانی در روز راهپیمایی توسط دانش آموزان، برگزاری نقاشی همگانی در روز راهپیمایی و حضور راویان انقلاب در مدارس توسط تشکل های دانش آموزی در هفته بسیج دانش آموزی و هفته استکبار ستیزی اعلام کرد.
افتتاح طرح بهنام محمدی در مدارس استان، حضور فعال تشکل ها در راهپیمایی با لباس های مخصوص خود، تشکیل جلسات امام شناسی در تشکل اتحادیه انجمن اسلامی، آغار طرح حفظ جزء 30قرآن، و برگزاری یادواره شهدای دانش آموز را از دیگر برنامه های گرامیداشت روز 13 ابان بیان کرد.

انتهای پیام

captcha