جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب» در رشت برگزار می‌شود
کد خبر: 3760426
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب» در رشت برگزار می‌شود

گروه فرهنگی – فتحی‌پور از برگزاری جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب» ویژه دانش‌آموزان رشت خبرداد.

جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب» در رشت برگزار می‌شود

مهیار فتحی‌پور، مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری جشنواره نقاشی «چهل سال عزت درخت انقلاب»، اظهار کرد: در این جشنواره کاغذهایی با طرح برگ درخت در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد که آنها می‌بایست این برگ‌ها را رنگ آمیزی کنند.

وی افزود: رنگ آمیزی این برگ‌ها بر اساس رنگ‌های معین شده می‌باشد که هر کدام نماینگر یکی از شاخصه‌های انقلاب می‌باشد.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، گفت: در واقع دانش‌آموزان می بایست با پاسخ به این سوال که کدام شاخصه انقلاب در نظرشان بیشتر به ایران اسلامی عزت داده است، طبق رنگ گزینه مورد نظر برگ موجود در کاغذ را نقاشی کنند.

وی، با بیان اینکه برگه‌های نقاشی بین مدارس رشت توزیع گردیده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان پس از رنگ آمیزی و برش کادر دور برگ، آن را در روز راهپیمایی به درخت موجود در غرفه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان واقع در محل تجمع پایانی راهپیمایی نصب خواهند نمود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان گیلان، ادامه داد: به تمامی افرادی که برگ نقاشی خود را به غرفه اتحادیه تحویل نمایند، هدیه خواهند گرفت.

وی همچنین از برگزاری پویش ملی و جشنواره آدمک سازی و دست سازه راهپیمایی «پنبه دانه» خبر داد و گفت: طی آن دانش‌آموزان با مفاهیم به دست آورده از متن بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در ورزشگاه آزادی، دست سازه و آدمک‌هایی را آماده کرده و در راهپیمایی به نمایش می‌گذارند.

فتحی‌پور تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با ارسال تصاویر مربوط به این دست سازه‌ها از طریق پیام رسان سروش و یا بله به نام کاربری panbe_daneh@ و یا رایانامه panbedaneh13@gmail.com در این جشنواره شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha