ملت ایران دست از پشتیبانی انقلاب نخواهد کشید
کد خبر: 3760563
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

ملت ایران دست از پشتیبانی انقلاب نخواهد کشید

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه موقت زنجان استکبارستیزی را یکی از پیام‌های مهم ۱۳ آبان خواند و گفت: ملت ایران دست از پشتیبانی انقلاب نخواهد کشید.

ملت ایران دست از پشتیبانی انقلاب نخواهد کشیدبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز زنجان، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه سه واقعه مهم را تاریخ ایران ثبت کرده که شامل سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه سال ۴۳، کشتار دانش آموزان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ است.
وی 13 آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین پیام‌های آن مبارزه با استکبار جهانی و مقابله با ظلم است و آمریکا در راس مستکبرین قرار دارد.
خطیب موقت نماز جمعه زنجان در ادامه به هوشیاری ملت ایران تاکید کرد و گفت: ملت ایران همواره بیدار است زیرا دشمن همیشه برای ریختن زهر خود به انقلاب و اسلام در تلاش و برنامه‌ریزی است.
وی خاطرنشان کرد: از ۱۳ آبان‌ماه آمریکا طرح اجرای تحریم‌‌ها علیه ایران را آغاز خواهد کرد و همواره در صدد به صفر رساندن صادرات نفت ایران است اما باید گفت این تحریم‌ها هیچ تاثیری در وضعیت کشور نخواهد داشت زیرا ملت ایران دست از انقلاب اسلامی، اسلام و ولایت فقیه نخواهند کشید و با پشتبانی از این انقلاب در برابر دشمنان خواهند ایستاد.
موسوی تصریح کرد: پیام انقلاب اسلامی برگرفته از پیام عاشورا است،  ملت ایران با فراگرفتن درس نهضت عاشورا زیر بار ظلم نخواهد رفت و همچنان به راه پرافتخار خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام
captcha