13 آبان نماد راهنمایی ملت است
کد خبر: 3760569
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴

13 آبان نماد راهنمایی ملت است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه خرمدره گفت: 13 آبان نماد راهنمایی ملت است و باید در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت را به جهانیان اثبات کرد.

13 آبان نماد راهنمایی ملت استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌دره اظهار کرد: 28 صفر سال‌روز رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمّد مصطفی(ص) و نیز شهادت مظلومانه فرزند غریبش حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به خدمت حضرت عصر(عج) و تمامی مسلمانان جهان  تسلیت می‌گوییم.
خطیب نماز جمعه شهر خرم‌دره 13 آبان را یک نماد و علامت برای راهنمائی مردم و تاکی بر بازخوانی وقایع این روز خواند و گفت: روز ۱۳ آبان سال‌روز تبعید حضرت امام خمینی به کشور ترکیه است این تبعید به دنبال اعتراض شدید و گسترده امام(ره) علیه تصویب لایحه اعطاى حق کاپیتولاسیون به اتباع آمریکایى مقیم در ایران صورت گرفت.
وی در ادامه تاکید کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال بیانگر اتحاد و همدلی مردم ایران است و باید در این راهپیمایی بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت را به جهانیان اثبات کرد.
حسینی همچنین به روز دانش‌آموز اشاره کرد و افزود: پس از ۱۴ سال از تبعید امام(ره)، دانش‌آموزان مسلمانى که در چنین روزى به مناسبت سالگرد تبعید امام(ره) و اعتراض به رژیم جنایتکار شاه در دانشگاه تهران اجتماع کرده بودند، را در تهران به خاک و خون کشاندند و یک سال بعد از آن تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط جوانان انقلابی بود که امام راحل از آن به انقلاب دوم یاد کرده‌اند.
امام جمعه خرمدره خاطرنشان کرد: امام راحل سفارش کرده است که دشمن بزرگ ما آمریکا است و شعار مرگ بر آمریکا فراموش نخواهد شد و آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است.
وی ادامه داد: از اقدامات آمریکا علیه ایران می‌توان به مواردی از جمله، کودتای ۲۸ مرداد، کمک به شاه در قتل عام مردم، تحریک صدام و کمک به صدام، تحریم ایران، حمله به هواپیمای مسافربری ایران  و جنگ نرم که از طریق ماهواره و اینترنت در صدد ضربه زدن به ایران هستند را نام برد.
انتهای پیام
captcha