لزوم انتقال مفاهيم مديريت مصرف با استفاده از آیات قرآن
کد خبر: 3760926
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
میرشمس تاکید کرد:

لزوم انتقال مفاهيم مديريت مصرف با استفاده از آیات قرآن

گروه معارف- مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نقش طلاب در فرهنگسازی مدیریت مصرف را یادآور شد و گفت: انتقال مفاهيم مديريت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه‌جویی با استفاده از آیات قرآن و احادیث يكی از شيوه‌های كاربردی در آگاه‌سازی مردم است.

لزوم انتقال مصادیق اسراف و صرفه‌جویی با استفاده از آیات قرآن

به گزارش ایکنا از یزد، محمدمیرشمس، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) یزد اظهار کرد: بی تفاوت بودن به مصرف برق، علاوه بر بالا بردن هزینه در تامین سوخت، باعث هدر رفتن سرمایه های کشور می شود.
وي مديريت مصرف را يكي از اركان اقتصاد مقاومتي برشمرد و گفت: انتقال مفاهيم مديريت مصرف و مصادیق اسراف و صرفه جویی با استفاده از آیات، روایات و احادیث يكي از شيوه هاي كاربردي در آگاه سازي مردم است.
میرشمس تاکید کرد: بسیاری از کارهای بدون هزینه نظیر استفاده از نور طبیعی روز، باز و بستن بیش از حد درب یخچال و انتخاب رنگ روشن برای منازل و مکان های عمومی و استفاده سایبان برای کولرهای آبی در کاهش مصرف نقش بسزایی دارد.
وی صرف هزینه برای خرید لامپ های ال ای دی به دلیل بهره مندی از عمربالا و میزان شدت نور بر اساس هر کیلووات مصرف را منطقی برشمرد.
میرشمس اظهار کرد: مزیت این نوع لامپ ها فراتر از لامپ های کم مصرف ومهتابی است و استفاده از آن در مصارف روشنایی منجر به کاهش قابل ملاحظه هزینه برق خواهد شد.
مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد صرف هزینه برای خرید لامپ های ال ای دی به دلیل بهره مندی از عمربالا و میزان شدت نور بر اساس هر کیلووات مصرف را منطقی برشمرد و تصریح کرد: مزیت این نوع لامپ ها فراتر از لامپ های کم مصرف و مهتابی است و استفاده از آن در مصارف روشنایی منجر به کاهش قابل ملاحظه هزینه برق خواهد شد.

انتهای پیام

captcha