اجرای نمایش «آزادراه» در یزد
کد خبر: 3761007
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
در قالب نذر فرهنگی؛

اجرای نمایش «آزادراه» در یزد

گروه فرهنگی - مسئول کانون حضرت رقیه(س) یزد از اجرای نمایش «آزادراه»، روایت یک ماجرای پرتکرار در قالب نذر فرهنگی در یزد خبر داد.

حجت فتوحی، مسئول کانون حضرت رقیه(س) یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به اجرای نمایش آزادراه در یزد اظهار کرد: این نمایش روایت یک ماجرای پرتکرار است که داستان آن توسط حامد حکیمی نوشته شده و حمیدرضا شهامتی نیز طراحی و کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: احسان قانع دستیار کارگردان و با صدای مصطفی راغب و همچنین علی دهقان‌پور، هادی آخوندزاده، سهیلا عسکری و پریا حکیمی در این نمایش به‌عنوان بازیگر به ایفای نقش می‌پردازند.
فتوحی افزود: این نمایش که از روز جمعه 11 آبان‌ماه آغاز شده تا ۲۵ آبان‌ماه هر شب رأس ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهد رفت.
مسئول کانون حضرت رقیه(س) یزد گفت: این نمایش در موزه اتومبیل‌های تاریخی واقع در خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی یزد اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایش به‌عنوان یک نذر فرهنگی بوده و همه عزیزان میهمان جوانان جوانان کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه(س) هستند.

اجرای نمایش «آزادراه» در یزد

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
amin
|
United States of America
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۴۸
0
0
تشکر از همه زحتمکشان این کار واقعا یه کار متفاوتیو تماشا کردم خدا کنه به این کارا اهمیت داده بشه و سعی کنیم امام حسینو با این روش های نو به نسل جدید کشور بشناسونیم
captcha