بی‌اعتمادی به آمریکا نشانه بصیرت ملت ایران است
کد خبر: 3761104
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

بی‌اعتمادی به آمریکا نشانه بصیرت ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ملت ایران هیچگاه نه از تهدیدهای آمریکا ترسیده‌اند و نه هرگز به عهدهایشان اعتماد کرده‌اند؛ همین مسئله نشان‌دهنده شعور بالای سیاسی و بصیرت مردم است.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس‌کل دادگستری سیستان و بلوچستان، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان‌ماه در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ملت ایران بارها ثابت کرده‌ است که هر جا پای منافع ملی در میان باشد، مقتدرانه و آگاهانه در صحنه حضور پیدا می‌کنند.
رئیس‌کل دادگستری استان 13 آبان را عامل وحدت و انسجام ملی دانست و افزود: این حضور گسترده و پرشور مردم در حقیقت، اعلام تنفر و انزجار آنان از سیاست‌های آمریکا است.
وی با بیان اینکه در راهپیمایی امسال وحدت به اوج خود رسیده است، ادامه داد: علت این اتحاد ادامه بدعهدی‌های آمریکا و خروج از برجام و اعمال تحریم‌های یک جانبه و ظالمانه علیه ایران آن هم در روز 13 آبان است که این باعث وحدت وانسجام ملی ایران در مقابله با آمریکا شده و نتیجه آن حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان است که همه شاهد بودند.
حمیدی اظهار کرد: امسال در راهپیمایی 13 آبان به جهت همه بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در برخورد با ایران که از یک‌سو با زبان مذاکره، صحبت و صلح وارد می‌شوند و از سوی دیگر با بدعهدی و بدقولی سیاست‌های گذشته خود را دنبال می‌کنند مردم به صحنه آمدند تا بگویند هیچگاه به آمریکا و سیاست‌های آن اعتماد نمی‌کنند.
وی افزود: ملت ایران هیچگاه نه از تهدیدهای آمریکا ترسیده‌اند و نه هرگز به عهدهایشان اعتماد کرده‌اند؛ همین مسئله نشان دهنده شعور بالای سیاسی و بصیرت مردم است.
رئیس‌کل دادگستری استان بیان کرد: مردم امروز آمدند تا بگویند راه استکبارستیزی ادامه دارد؛ سیاست ما نسبت به آمریکا همان سیاستی است که در سال‌های اول انقلاب داشتیم و در آینده هم این سیاست تغییر پیدا نخواهد کرد.

انتهای پیام

captcha