تبلور حمایت مردم از نظام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان
کد خبر: 3761150
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

تبلور حمایت مردم از نظام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

گروه سیاسی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تجلیل از حماسه حضور مردم در ر اهپیمایی یوم‌الله 13 آبان گفت: امروز ملت ایران بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

تبلور حمایت مردم از نظام در راهپیمایی یوم الله 13 آبان

به گزارش ایکنا از البرز، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز ملت ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 13 آبان یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.
وی افزود: ملت ایران یک ملت آزاده و بیدار است و به دشمنان اجازه نخواهد داد در کشورشان دخالت کنند و هرگونه جنایات و قتل و کشتار در جهان را به شدت محکوم می‌کند.
این مسئول بیان کرد: 13 آبان روزی مهم و تاریخی در انقلاب اسلامی ایران است چرا که ریشه فتنه و فساد برای همیشه در کشور برچیده شد و همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمودند، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز مهم، انقلاب دوم ملت ایران بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تاکید کرد: امروز تربیت‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) در سراسر عالم شعارهای مرگ بر آمریکا را نمادی برعدم ظلم‌پذیری وعدم سازش با مستکبران و زورگویان جهان تلقی کرده و بر مبازره همه جانبه با استکبارجهانی تا محو کامل آنان اصرار می‌ورزند.
مقدم گفت: مهم‌ترین شعار راهپیمایی 13 آبان به دشمنان این است که ملت انقلابی ایران اسلامی به نظام و انقلاب اسلامی خود وفادار بوده و جنایت‌های استکبارجهانی را به شدت محکوم می‌کند.
انتهای پیام

 

captcha