بصیرت؛ مهمترین عامل خنثی‌سازی توطئه دشمنان
کد خبر: 3761163
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

بصیرت؛ مهمترین عامل خنثی‌سازی توطئه دشمنان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه دشمن با انواع جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی درصدد رخنه در کشور است، ادامه داد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند.

بصیرت؛ مهمترین عامل خنثی‌سازی توطئه دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین کاشانی پور، مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز، 13 آبان‌ماه در راهپیمایی روز ۱۳ آبان در سمنان با بیان اینکه کینه‌توزی ترامپ علیه ایران اسلامی روزگاری به خودش باز خواهد گشت، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی درصدد مشکل‌آفرینی در کشور هستند اما ملت همیشه درصحنه ما بار دیگر نشان دادند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن با انواع جنگ نظامی، اقتصادی و فرهنگی درصدد رخنه در کشور است، یادآور شد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری توطئه دشمنان را خنثی کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه مردم ما باید درک کنند که دشمنان درصدد مشکل‌آفرینی در کشور هستند، یاداور شد: آحاد مردم و مسئولان در کنار هم با همدلی و وحدت و همچنین باصلابت و اقتدار برای سربلندی نظام اسلامی در تلاش باشند.

کاشانی‌پور حضور مردم در راهپیمایی ضد استکباری را فرصتی برای ناامید ساختن دشمنان عنوان کرد و گفت: آمریکا با نقشه‌ها و توطئه‌های متعددی را به کار بسته تا به انقلاب ضربه بزند اما همواره با حضور پرشور مردم، شکست خورده است.

انتهای پیام

captcha